en liten update ang detta
okej, nu är det så här, att jag och polaren från grannbyn var till stan inatt igen och käkade, och när vi kom till grannbyn igen så tänkte vi att nu jävlar, så vi körde runt, runt och hoppades på att få skodan i baken igen, och mkt riktigt så efter ett tag så hade vi skodan i baken IGEN, så denna gång for vi runt, runt grannbyn och ville se vad han gjorde och han följde bara efter oss som vanligt, men vi stannade på vissa ställen och ställde oss MOT han och bara glodde på han, körde emot han med mera, vi jagade han lite osv, men till slut så lessnade vi på att roa oss (
), så då tänkte vi att vi skulle se vad vi kunde göra åt saken, så av ren nyfikenhet så ringde vi till snuten och snackade med dom, frågade om det var deras civilare med mera, men vi fick till svar att dom hade inga resurser till att skicka civilare på oss, så om vi ville kunde vi göra en anmälan, sen så skulle vi ta reda på regnr på skodan och ringa polisen igen, och så började vi försöka få reda på regnr men det var ju svårt eftersom han höll sånt avstånd så det gick inte, så till slut efter lite snurrande och "följa john" med mera så fick vi regnr från bilen iaf, och det visade att det var en kommun bil :S... men i vilket fall som hellst så kunde inte snuten göra nått mer än att säga att vi skulle ringa till kommunen och fråga vad dom ville, men det orkade vi inte så vi fortsatte att leta bilen (han hade åkt iväg när vi bara stod stilla), och till slut hittade vi den utanför vårdcentralen i grannbyn så vi stannade där och när vi står där så kommer dom ut från vårdcentralen osv, så vi stod där och glodde på dom med mera, men sen såg polaren att det var en kille som knarkar, går i kickboxning, är bodybuilder (stavas?) med mera så då sket vi att fråga vafan dom höll på med, men efter att vi jagade dom, hetsade lite med bilen, följde efter som osv osv så slutade dom iaf följa efter oss, förmodligen så kanske dom vart lite nervös och trodde att vi var nå pundar pack som tänkte döda dom eller nått haha
... men polaren skulle ta reda på den här killens namn imorgon iaf, så får vi se vad vi gör med han
ja då var det hela utrett.... kommer han att följa efter mig igen så tänker jag bara stämpla, för nog för att mercan går slött men men kommunens jävla diesel knackare är inte nå vidare fartåk heller så nog går det att räjsa ifrån dom säkert