2451
Sök

förföljd, nån som kan länka den där listan där man ser vad snuten har för civil bilar?? ( update på det hela sid. 2)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
hejsan, nu är det så att jag tycks vara förföljd, jag antar att det är civilare, den brukar följa med mig ända hem med mera när jag är ute och kör och ska hem... för mer info om det så läs min blogg http://www.garaget.org/mypage/blog.php? … post=23177

lite kusligt faktiskt när mna inte vet varför...

nu är det så att jag skiter i vem fan det är, idag var jag till grannbyn och skulle se om jag såg bilen och fråga vad i helvete han håller på med, men fick inte syn på fanskapet.... men iaf, nån som har/kan länka den där listan där man ser vad snuten har för civil bilar samt regnr på dom?? tänkte kolla om snuten i sundsvall änns har en silverfärgad skoda, för en del jag snackat med tror inte att det är civilen eftersom dom påstår att polisen inte har nån skoda civilbil

såom nån kunde länka den listan så vore det skit bussigt för nu börjar jag lessna på att vara förföljd och tänker göra nånting åt saken!... ska till polaren i grannbyn ikväll en sväng och då får jag se om den fans skodan följer efter idag med, isf ska jag kolla upp vad det är för jävla bil mad
Senast redigerat av _Glenne_ (27 februari 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Körv
3 535 Inlägg
26 februari 2008
Skicka bara regnummret i SMS till 71456 smile

Truckdriving Man

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
joo jag vet men då måste jag ju kolla upp regnr också, dum som jag var har jag inte gjort det, men händer det ikväll igen så ska jag göra det... men tänkte att det kunde va kul och se om snuten kör skoda i sundsvall eller om det är nå knarkar pack roll
Senast redigerat av _Glenne_ (26 februari 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Large Cap
1 816 Inlägg
26 februari 2008
Låter lite skumt att polisen kör Skóda. Vad för Skóda är det? tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
tycker de jag med..... det var nån skoda kombi, exakt vad för skoda vet jag ej eftersom jag bara såg den i bakspegeln och det var mörkt smile

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
26 februari 2008
Det kan ha varit en privat bil också.

Att polisen kört en Skoda skulle inte förvåna mig. Dom kan ploppa upp i alla möjliga sorters bilar.
Behöver inte vara en Saab 9-5 med massa antenner och tonade rutor.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Large Cap
1 816 Inlägg
26 februari 2008
Hehe, okej. tongue
Försök att få tag i regnummret så kollar du upp det. smile

262 Inlägg
26 februari 2008
Du kan ju ha lite kul under tiden,
t ex köra flera varv i en rondell och se om de följer efter :p

313 Inlägg
26 februari 2008
hehe, leta bara efter bilar som ser ut som igelkottar på taket. Sönderspammat med antenner på de jävla bilarna. Idag såg ja en civil som hade 7 eller 9 st små antenner tongue

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig

1 827 Inlägg
26 februari 2008
decib3L skrev:
Skicka bara regnummret i SMS till 71456 smile

Ni vet väl om att Polisen leasar många av sina spanbilar för att man inte ska kunna se att dom tillhör just Polisen? smile

Det där med vita V70 med massa antenner mm är tyvärr passé. Kollar man på Malmös civilpolisflora så är det inte många bilar som ser uppseendeväckande ut (jobbar där och ser bilarna dagligen).

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

263 Inlägg
26 februari 2008

Volvo - Probably the best car in the world
"Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
26 februari 2008
Nästa gång han kommer upp, tvärnita kasta runt bilen och kör tillbaka, följer han efter, försök stoppa faanskapet och kolla upp va f*n i he****e han håller på med!
//Johannes

Rock'n Roll

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
26 februari 2008
Kör in till kanten och sätt på varningsblinkersen och se vad han gör tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 februari 2008
Trådstartare
mjo nånting sånt jag funderar på, OM det händer igen smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
27 februari 2008
Trådstartare
en liten update ang detta smile

okej, nu är det så här, att jag och polaren från grannbyn var till stan inatt igen och käkade, och när vi kom till grannbyn igen så tänkte vi att nu jävlar, så vi körde runt, runt och hoppades på att få skodan i baken igen, och mkt riktigt så efter ett tag så hade vi skodan i baken IGEN, så denna gång for vi runt, runt grannbyn och ville se vad han gjorde och han följde bara efter oss som vanligt, men vi stannade på vissa ställen och ställde oss MOT han och bara glodde på han, körde emot han med mera, vi jagade han lite osv, men till slut så lessnade vi på att roa oss ( wink ), så då tänkte vi att vi skulle se vad vi kunde göra åt saken, så av ren nyfikenhet så ringde vi till snuten och snackade med dom, frågade om det var deras civilare med mera, men vi fick till svar att dom hade inga resurser till att skicka civilare på oss, så om vi ville kunde vi göra en anmälan, sen så skulle vi ta reda på regnr på skodan och ringa polisen igen, och så började vi försöka få reda på regnr men det var ju svårt eftersom han höll sånt avstånd så det gick inte, så till slut efter lite snurrande och "följa john" med mera så fick vi regnr från bilen iaf, och det visade att det var en kommun bil :S... men i vilket fall som hellst så kunde inte snuten göra nått mer än att säga att vi skulle ringa till kommunen och fråga vad dom ville, men det orkade vi inte så vi fortsatte att leta bilen (han hade åkt iväg när vi bara stod stilla), och till slut hittade vi den utanför vårdcentralen i grannbyn så vi stannade där och när vi står där så kommer dom ut från vårdcentralen osv, så vi stod där och glodde på dom med mera, men sen såg polaren att det var en kille som knarkar, går i kickboxning, är bodybuilder (stavas?) med mera så då sket vi att fråga vafan dom höll på med, men efter att vi jagade dom, hetsade lite med bilen, följde efter som osv osv så slutade dom iaf följa efter oss, förmodligen så kanske dom vart lite nervös och trodde att vi var nå pundar pack som tänkte döda dom eller nått haha tongue... men polaren skulle ta reda på den här killens namn imorgon iaf, så får vi se vad vi gör med han roll

ja då var det hela utrett.... kommer han att följa efter mig igen så tänker jag bara stämpla, för nog för att mercan går slött men men kommunens jävla diesel knackare är inte nå vidare fartåk heller så nog går det att räjsa ifrån dom säkert tongue

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
27 februari 2008
_Glenne_ skrev:
en liten update ang detta smile

okej, nu är det så här, att jag och polaren från grannbyn var till stan inatt igen och käkade, och när vi kom till grannbyn igen så tänkte vi att nu jävlar, så vi körde runt, runt och hoppades på att få skodan i baken igen, och mkt riktigt så efter ett tag så hade vi skodan i baken IGEN, så denna gång for vi runt, runt grannbyn och ville se vad han gjorde och han följde bara efter oss som vanligt, men vi stannade på vissa ställen och ställde oss MOT han och bara glodde på han, körde emot han med mera, vi jagade han lite osv, men till slut så lessnade vi på att roa oss ( wink ), så då tänkte vi att vi skulle se vad vi kunde göra åt saken, så av ren nyfikenhet så ringde vi till snuten och snackade med dom, frågade om det var deras civilare med mera, men vi fick till svar att dom hade inga resurser till att skicka civilare på oss, så om vi ville kunde vi göra en anmälan, sen så skulle vi ta reda på regnr på skodan och ringa polisen igen, och så började vi försöka få reda på regnr men det var ju svårt eftersom han höll sånt avstånd så det gick inte, så till slut efter lite snurrande och "följa john" med mera så fick vi regnr från bilen iaf, och det visade att det var en kommun bil :S... men i vilket fall som hellst så kunde inte snuten göra nått mer än att säga att vi skulle ringa till kommunen och fråga vad dom ville, men det orkade vi inte så vi fortsatte att leta bilen (han hade åkt iväg när vi bara stod stilla), och till slut hittade vi den utanför vårdcentralen i grannbyn så vi stannade där och när vi står där så kommer dom ut från vårdcentralen osv, så vi stod där och glodde på dom med mera, men sen såg polaren att det var en kille som knarkar, går i kickboxning, är bodybuilder (stavas?) med mera så då sket vi att fråga vafan dom höll på med, men efter att vi jagade dom, hetsade lite med bilen, följde efter som osv osv så slutade dom iaf följa efter oss, förmodligen så kanske dom vart lite nervös och trodde att vi var nå pundar pack som tänkte döda dom eller nått haha tongue... men polaren skulle ta reda på den här killens namn imorgon iaf, så får vi se vad vi gör med han roll

ja då var det hela utrett.... kommer han att följa efter mig igen så tänker jag bara stämpla, för nog för att mercan går slött men men kommunens jävla diesel knackare är inte nå vidare fartåk heller så nog går det att räjsa ifrån dom säkert tongue

Du får ha med dig en tank med lustig gas smile
//Johannes

Rock'n Roll

272 Inlägg
27 februari 2008
Kan ju vara nån dåre som vill åt dina fälgar på mercan eller något, dra aldrig med han hela vägen hem sad

Konstiga människor det finns alltså, tre gånger i rad också helt sjukt!

Sierra-döbel

Sök