3286
Sök

Hjälp med Angel Eyes till Golf 3

Körv
3 535 Inlägg
27 februari 2008
Trådstartare
Har hittat ett par REJÄLT snygga angel eyes till golf. Dom finns på ebay och är krångliga att få hem.. Undrar om någon här inne vet vart dom finns att köpa? smile

Ni kanske vill ha bild också big_smile

http://www.bmwcct.com.tw/MRYANG/kensu/vw_golf%203_headlights_ccfl%20projector_black_2.jpg

Truckdriving Man

Körv
3 535 Inlägg
27 februari 2008
Trådstartare
Ingen som vill hjälpa mig? wink

Truckdriving Man

Irok Udont
171 Inlägg
27 februari 2008
vad är problemet med att få hem dom? tongue dom kommer ju med posten? tongue

Körv
3 535 Inlägg
27 februari 2008
Trådstartare
Ja, men det var krångel med paypal och så sad var tvungen att vara godkänd köpare typ.. Och det orkar jag inte krångla med.. Men om någon kan hitta dom på något annat ställe skulle det vara bra smile Vill verkligen ha dem!

Truckdriving Man

87 Inlägg
27 februari 2008
Mejla mig..tror jag kan lösa ditt problem!

Vänliga Hälsningar Klas Östling

338 Inlägg
27 februari 2008
Kollat art.nr. VWGO3685193 hos realcar? Ser ut som dom tror jag, fast bilden vart sjukt dålig tongue

Körv
3 535 Inlägg
27 februari 2008
Trådstartare
chilibyte skrev:
Kollat art.nr. VWGO3685193 hos realcar? Ser ut som dom tror jag, fast bilden vart sjukt dålig tongue

Dom var inte heller så dåliga smile Men jag vill hellre ha dom jag visade bild på smile

Truckdriving Man

401 Inlägg
Forummoderator
9 299 Inlägg
28 februari 2008
Får man komma med förslaget att du tar dig tid att fixa problemet med Pay-pal. Du kommer hitta en massa saker på ebay som du kommer tjäna pengar på att köpa.

Godkänd köpare, vad är det? En som betalar? Jag skickar alltid en förfrågan först till säljaren om det ok att skicka grejerna till Sverige och vad frakten kostar.

Jag hoppas att du inte kollar ebay.com utan ebay.de som är Tyskland. Där finns en hel del leksaker till Golfarna.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

196 Inlägg
28 februari 2008
KÖP INTE över ebay! Dom är inte lika bra som dom som finns tex över hova.
Köpte mina där..efter installationen immade rutorna igen och ljuset blev felriktat.

Full fart spar tid!

Forummoderator
9 299 Inlägg
28 februari 2008
kiao skrev:
KÖP INTE över ebay! Dom är inte lika bra som dom som finns tex över hova.
Köpte mina där..efter installationen immade rutorna igen och ljuset blev felriktat.

Eh.. Ebay är ingen tillverkare. Du kan köpa samma varor där som i butiken i Sverige. Skillnaden är att det är mycket billigare. Sedan är det så att det säljs en massa skräp på Ebay också, men det säljs skräp även i svenska butiker.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

196 Inlägg
29 februari 2008
Ska du ha bra kvalité kan du ju lika väl köpa från sverige å ha garantin här.
Sedan måste dom ju vara e-märkta annars går dom inte igenom besiktningen.
Jag fick ha en extra strömbrytare inne i motorrummet för att kunna stänga av mittenlampan när den skulle besiktigas..

Full fart spar tid!

Körv
3 535 Inlägg
29 februari 2008
Trådstartare
Schumi skrev:
dom här e väl väldigt lika eller http://www.ks-carstyling.se/product.do? … =RD-610445

Tack! Det är faktiskt såna jag ska köpa istället smile

Truckdriving Man

Sök