Vi kan lägga till: Vid däckmönster på lång rakstäcka straffas man med att byta däckbredd med 10mm+
Förutsatt att det inte är regn eller snö/is då däck skall användas efter det.
Men vi ska ha såkallade ''värmevägar(golv)'' i asfalten så isen försvinner och vid regn/snö kan vi bygga en cab till ön som det bara är att fälla upp, så är det fixat (!)
Vi kan lägga till: Vid däckmönster på lång rakstäcka straffas man med att byta däckbredd med 10mm+
Men vi ska ha såkallade ''värmevägar(golv)'' i asfalten så isen försvinner och vid regn/snö kan vi bygga en cab till ön som det bara är att fälla upp, så är det fixat (!)
Klart att vi ska ha värme slingor i asfallten men de ska även gå att kyla på något sätt så man kan arangera isracing på banan
Klart att vi ska ha värme slingor i asfallten men de ska även gå att kyla på något sätt så man kan arangera isracing på banan
Haha.. tur att jag utnyttjade mina däck till max innan jag bytte då.. 0,1mm kvar typ.. haha Låter ju faktiskt riktigt kul! För oss som inte bor så nära, hur vore en egen gräddfil med direkt anknytning, som självfallet har fri fart så man snabbare kan ta sig till banan?
Haha.. tur att jag utnyttjade mina däck till max innan jag bytte då.. 0,1mm kvar typ.. haha Låter ju faktiskt riktigt kul! För oss som inte bor så nära, hur vore en egen gräddfil med direkt anknytning, som självfallet har fri fart så man snabbare kan ta sig till banan?
Hahaha! ja självklart ska vi ha en gräddfil vi kan skaffa en jordgubbsfil också/ där röda bilar har förträde!
Hahaha! ja självklart ska vi ha en gräddfil vi kan skaffa en jordgubbsfil också/ där röda bilar har förträde!
Detta är bara en uppmanelse, att röd-ljusen (som det finns ytterst få av) kommer funka såhär: Vid grönt ska man stanna och antingen varva utav h''te eller gör en burnout vid gult gasar man på allt vad man har, och rödljuset ska man aldrig se för under tiden det är gult och man ska gasa ska man vara förbi röd-ljuset! Men om man inte är förbi rödljuset innan det skiftar så blir det straff: fem varv runt isbanan.
Detta är bara en uppmanelse, att röd-ljusen (som det finns ytterst få av) kommer funka såhär: Vid grönt ska man stanna och antingen varva utav h''te eller gör en burnout vid gult gasar man på allt vad man har, och rödljuset ska man aldrig se för under tiden det är gult och man ska gasa ska man vara förbi röd-ljuset!
OCh vid 201 respektive 402 meter så finns de streck i backen plus en tavla där man kan läsa av sin tid.
Vi kan ha: DubbelDeckarHummerGuideBussar som är moddade hummers med minst 2000hk, och taxi-bilarna ska se ut som polisbilar och dem får häller inte kosta något!
Lovlig körning straffas med en ''däcksprängar'' burnout!
Haha, skulle vilja se scenen när man blir stoppad.
P=polis F=förare
P= jahadu, hur var det här då? Du stannade när det var rött och blinkade vid filbyte...
F= aa, det var en engångsgrej, det är såhär, precis köpt nya däck till bilen så kan vi inte låta det gå för denna gången?
P= tyvärr, jag gör bara mitt jobb, bara att börja bränna!
Poliser kommer nog inte vara så vanligt eftersom det inte är så efterlänktat men men jag hade tänkt att man kunde ha sådär 1 / 2 polisbilar som är Carrera Gts som cruisar runt lite här och var..
Lovlig körning straffas med en ''däcksprängar'' burnout!
Haha, skulle vilja se scenen när man blir stoppad.
P=polis F=förare
P= jahadu, hur var det här då? Du stannade när det var rött och blinkade vid filbyte...
F= aa, det var en engångsgrej, det är såhär, precis köpt nya däck till bilen så kan vi inte låta det gå för denna gången?
P= tyvärr, jag gör bara mitt jobb, bara att börja bränna!
Poliser kommer nog inte vara så vanligt eftersom det inte är så efterlänktat men men jag hade tänkt att man kunde ha sådär 1 / 2 polisbilar som är Carrera Gts som cruisar runt lite här och var..
Någon som vill söka till polisjobbet?!
Bara om det blir rödljusrace och allmänt race på vägarna. Om man som polis kör ifrån den "misstänkte lagbrytaren" så blir det ett fint straff i form av några extra varv runt banan.
Jag vet hur vi kan fixa Visingsö, Om alla garaget medlemmar lämnar in 1000:- var så får vi ihop 95826000:- Enligt mej borde det räcka Men vi kan ha det som ett start belopp vi kan ju be alla gorgare att lägga ner mer pengar om.. tillslut blir det ganska stora summor totalt men ganska ''Små'' summor för varje gorg medlem, med ''små'' menar jag att det är lätt värt det Vad sägs? hehe