Snyggt jobbat med dörrarna. Ett litet tips är att montera en tätningslist runt hela dörren mellan panelen och plåten. Blir en ruggig skillnad i ljudtryck. Nåt du säkert redan har tänkt på? Men iaf. Vad ska du ha för högtalare?
Mvh Andreas
Tack så mycket för tipset! Jag har tänkt på nå liknande förr ochhar en bra list som säkerlie passar bra där så det blir att lägga dit den!
Igår fixade jag inte så mycket, baken sitter fast temporärt på bilen nu och efter att jag monterade sänkningsfjädrorna bak började bilen se lite bättre ut. Nästa steg är att passa in sidokjolarna och provmontera dem. Jag hittade idag också äntligen LED-blinkers att montera i backspeglarna så att jag kan ta bort blinkerserna i skärmarna. Blinkersena som jag köpte var elastiska och de bästa hittils i form och utseende som jag hittat. Jag fick dem också till ett pris som var skrattretande! Kul när det inte bara är motgångar. Jag hoppas också få betalningen till xenonungen fixat så jag får hem mina angeleyes-ringar, verkade vara för mycket begärt att få betala i förskott Jag har tagit en del bilder som förhoppningsvis laddas upp ikväll!
Passar in kjolpaketet lite Tyvärr passar inte fronten alls ihop med resten av kjolpaketets former men tills jag hittar någon mer lämplig front duger nog denna.
Ska du lacka allt nu, eller väntar du tills du får tag på en annan front?
Det blir nog att lacka skiten Orkar inte vänta tills jag hittar någon annan. Jag hade hoppats på att hålla mej ifrån Dynamic-fronten från Realcar men som det ser ut nu är det den som skulle passa bäst. Skulle vart kul att hitta en begagnad men det är väl nog svårt att hitta.
Äntligen är jag nöjd med färgkombinationerna, en matt vit tillsammans med volvos Lava Sand Metallic grå/brun lack! Såg jäkla bra ut, bilder kommer imorgon Jag börjar också ha alla detaljer till inredningen nerslipade och imorgon kommer jag grunda så mycket jag bara hinner! Just nu känner jag mej motiverad så jag hoppas verkligen att inga motgångar förstör humöret innan bilen är klar.