2720
Sök

850 T5 vinge stulen

1 878 Inlägg
4 mars 2008
Trådstartare
Tjena!

I lördags var nån idiot framme och norpade min 850 T5 vinge som satt på min 240. vågig i lacken. känne täcken är de att ett fäste är svettsat med en bult i. jag manar vem fan vill ha en 850 T5 vinge, för dem kan man juh nästan köpa gratis på tpc o andra forum. man blir bara trött och less på idioter.

Vingen Stulen i Ed, mellan 20:30 - 21:30.

Andra vingen på kort tid nu.

Sen har min Polare "Aruzo" råkat ut för ett missöde med sin s70 oxå. allt samma kväll. han fick två söndriga bakljus samt märken på bagageluckan som om de hade försökt bryta ut den.

mvh en trött kille på idioter som inte fattar vad som e mitt och ditt.
Senast redigerat av Frozen1985 (4 mars 2008)

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
4 mars 2008
Kommer några såna här trådar i veckan.

Du lär inte få tillbaka den. Tråkigt, men inget att göra åt.
Kanske är skönt att bara skriva av sig lite dock..

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

6 Inlägg
4 mars 2008
ja det är tråkigt när man inte får ha saker, jag råkade ut för samma sak nu i helgen som va

/ mvh en annan som har bilivt av min sin r vinge

2 452 Inlägg
4 mars 2008
kan tillägas att jag blev av med min vinge imorse jag med och det är en vanlig vinge...tänk på mig det är 13 inbrottet på samma bil...jag älskar o gå till försäkringsbolaget(not)men jag vet vem det är...han har hela källaren full av delar som han har snott riket runt...är ett tips från folk som sett han

döden kommer tillbaka

Avstängd
15 Inlägg
4 mars 2008
du kan säkert hitta din vinge på tpc. strykande åtgång på såna, särskilt om de sitter på en billig bil.

Ace Ventura
1 240 Inlägg
8 mars 2008
Undrar vem det är som snöat in på att vandalisera våra bilar hela tiden Edman? Är ju bara 1 månad sen jag fick klarglasen pajjade.. 3 veckor sen dom fimpade ca 10 cigg på bagageluckan å nu detta med bakljusen...

Men jag har mina misstankar!

dragkruka
275 Inlägg
13 mars 2008
fyfan sikka idioter de finns... är de bara r-vingar som folk snor eller är de vanliga 850-vingar med? verkar bara vara r-vingarna som är roliga?

Ace Ventura
1 240 Inlägg
13 mars 2008
Detta var en vanlig Turbo vinge

dragkruka
275 Inlägg
13 mars 2008
Aruzo skrev:
Detta var en vanlig Turbo vinge

ojdå kunde ja ju sett om ja läst nogrannare:P trodde de var r-vingen som alltid.. tråkigt ändå ju

Sök