3059
Sök

xbox360 wii eller ps3?

Studerande
727 Inlägg
25 juni 2008
Jag skulle valt 360:n. den har bättre grafik änn Wii, om man vill ha kul kan ju man alltid köra Pc istället för Ps3 för den är så himla dyr. Så jag säger Xbox360

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

2 182 Inlägg
25 juni 2008
Wii och PS3 tycker ja smile

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
25 juni 2008
Kunde lika gärna frågat om fisk är gott.. Det finns nog lika många svar på din fråga som människor, prova själv alla 3 och se vilken du gillar bäst

7 120 Inlägg
25 juni 2008
Forza_740 skrev:
Jag tycker Playstation 3 är det bästa som finns, man har sett nästan allt som inne håller i PS3:AN för det mästa som finns med i PS3:AN är trådlöst, och man har set tal exempel på GTA 4 vilken grafik det är på Playstation 3 big_smile om man hade råd så skulle man ha skulle man ha köpt sig Playstation 3.

Jag har alldrig gillat Wii och X-box 360, vissa spel som har kommit till Wii och 360 känner man inte i gen.

Själv så har man Playstation 2 + att man har mycket med spel till PS2:AN wink

Du kan väl åtminstone försöka att skriva så någon förstår dig! smile

On topic : Tycker helt klart Wii är roligast.

Hardstyle forever <3
522 Inlägg
25 juni 2008
Aerodynamik skrev:
Forza_740 skrev:
Jag tycker Playstation 3 är det bästa som finns, man har sett nästan allt som inne håller i PS3:AN för det mästa som finns med i PS3:AN är trådlöst, och man har set tal exempel på GTA 4 vilken grafik det är på Playstation 3 big_smile om man hade råd så skulle man ha skulle man ha köpt sig Playstation 3.

Jag har alldrig gillat Wii och X-box 360, vissa spel som har kommit till Wii och 360 känner man inte i gen.

Aha men jag gillar inte Wii,, ursekta för fan jag jag skrev som jag gjorde då,, man vill ju ha ett PS3 för då kan man ju spela GT5 och GTA4 det man man inte göra på Wii haha

R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
25 juni 2008
Forza_740 skrev:
Aerodynamik skrev:
Forza_740 skrev:

Aha men jag gillar inte Wii,, ursekta för fan jag jag skrev som jag gjorde då,, man vill ju ha ett PS3 för då kan man ju spela GT5 och GTA4 det man man inte göra på Wii haha

Därför man har Wii och väntar på GTA 4 till datorn.  tongue. Det bästa av 2 världar wink

Allt för den där jävla hatten!

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
25 juni 2008
wii skulle jag säga men har dock ej provat det än men vafan är man nintendo antusiast så är man tongue men vill man ha grafiken så äre väll 360 eller ps3 då wii har lite sämmre grafik än vad första xboxet har :S

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
25 juni 2008
360 is the now, PS3 is the future.

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
25 juni 2008
alla 3 är ju bra på sitt sätt så det är ju helt omöjligt att  säga vilken som skulle passa bäst.

Själv har jag bara ett wii och Pc nu. finns inte tid för nått annat. hade jag dock haft tid att spela så hade jag nog ägt alla 3.

Det du får göra är ju att klura ut vad du tycker om för spel och sen köpa konsol efter din spelsmak.

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

Sök