2982
Sök

Snöar I Skåne

101 Inlägg
5 mars 2008
Trådstartare
Va fan. Kom lite snö i förgår och igår va det sol och  ritkigt najs väder, och idag också!!
.tills nu ikväll:O

Liksom snart Elmia och vem kör med vinterdäcken på med sina "stylade" "snygga" bil? Hello!!

Vill inte ha snö!! aboow jäkla tajming.
Senast redigerat av XxetrOxX (5 mars 2008)

Thorssa
5 mars 2008
Kanske räcker med en tråd om snö i Skåne? http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=76474

177 Inlägg
5 mars 2008
snöar o blåser här oxå .. o innan idag och igår var det helt underbart väder.

101 Inlägg
5 mars 2008
Trådstartare
vaalle skrev:
snöar o blåser här oxå .. o innan idag och igår var det helt underbart väder.

Menar det:S. helt sjukt väder!! och nu funka inte min tv signal! Blir bara värre!!

101 Inlägg
5 mars 2008
Trådstartare
Thorssa skrev:
Kanske räcker med en tråd om snö i Skåne? http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=76474

Han sida sägs: han vill ha snö. min säger EJ ha snö=O)..

139 Inlägg
5 mars 2008
det snöar i värmland oxå hmm buhuu

vet ni varför skruvdragaren är klassad som ett av världens farligaste verktyg!?! Jo den har tillbehör som bittz ;) höhö!

101 Inlägg
6 mars 2008
Trådstartare
Junior2 skrev:

Det är illa!.. Fortf snöar det här!. kommit säkert 1 decimeter nu. om inte mer hmm

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
Inga konstigheter
2 064 Inlägg
6 mars 2008
Snöar här i sthlm nu också. Hoppas det smälter, har massa polare som dragit på sommardäcken redan, poliserna lär vara ruggigt kåta på att haffa alla nu. smile

139 Inlägg
6 mars 2008
XxetrOxX skrev:
Junior2 skrev:

Det är illa!.. Fortf snöar det här!. kommit säkert 1 decimeter nu. om inte mer hmm

fy fan 1dm. det är helt sjukt ju. här har det slutat snöa och blivit slask nu istället inte så vidare värst kul direkt hmm ja vill ju ha sommar nu ju.. roll

vet ni varför skruvdragaren är klassad som ett av världens farligaste verktyg!?! Jo den har tillbehör som bittz ;) höhö!

101 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
Junior2 skrev:
XxetrOxX skrev:
Junior2 skrev:

fy fan 1dm. det är helt sjukt ju. här har det slutat snöa och blivit slask nu istället inte så vidare värst kul direkt hmm ja vill ju ha sommar nu ju.. roll

fifan!! Då är vi två om det (att ha sommar).
Och chockerande är att snön är borta på sådan kort tid här hos mig!
Det snöade sedan kom det lite regn på natten, + det va väl för att det va varmt i marken? och luften..
Men glad är jag iallafall =O).

101 Inlägg
7 mars 2008
Trådstartare
FL3JM skrev:
Snöar här i sthlm nu också. Hoppas det smälter, har massa polare som dragit på sommardäcken redan, poliserna lär vara ruggigt kåta på att haffa alla nu. smile

HÖHÖ jo det kan ja tänka mig att poliserna är.
Har också någon polare som har sommardäcken på nu hehe..

Men lagen om däck skulle ändras!  te.x kan bytta till sommardäck om det blir varmt 5 grader +. och ingen snö eller is på vägarna!. sen skit i samma vilken månad o datum det är!

7 Inlägg
7 mars 2008
XxetrOxX skrev:
FL3JM skrev:

Men lagen om däck skulle ändras!  te.x kan bytta till sommardäck om det blir varmt 5 grader +. och ingen snö eller is på vägarna!. sen skit i samma vilken månad o datum det är!

lol så är det redan nu.

101 Inlägg
8 mars 2008
Trådstartare
KlimaX skrev:
XxetrOxX skrev:
FL3JM skrev:

lol så är det redan nu.

vadå nu? Är inte det lag på att ha vinterdäck på till den sista mars?

Sök