3642
Sök

Angående: Gbg & Borås träffar ! Nästa Träff planeras !

1 396 Inlägg
16 mars 2008
Severin skrev:
NiclasT skrev:
Såg att någon gick omkring med kamera på stativ och tog kort och en annan som filmade lite överallt smile När kommer detta upp?

De va mina gubbar de ! big_smile
Dom kommer ut så fort han redigerat allt fint åså wink !! Ni kommer veta när filmerna/bilderna är ute wink

Gött big_smile

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

Avstängd
1 557 Inlägg
16 mars 2008
FLindgren skrev:
Hoppas ni inte förstör för rc som arrangerar racen i gbg och drar polisen till "deras" sträckor och förstör för dom och oss andra. Bättre att ni kör i borås och går ihop med rc när ni ska köra i gbg så säkerheter kan bli bättre.

och det är inte bra att ni lär "dom som bara står och tittar på" vart det brukas köra.

Om det bara hade gått o prata med dom så, nämner ingen men finns någon eller ett par som tror dom e gudar:/

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

1 587 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
MrKerm skrev:
FLindgren skrev:
Hoppas ni inte förstör för rc som arrangerar racen i gbg och drar polisen till "deras" sträckor och förstör för dom och oss andra. Bättre att ni kör i borås och går ihop med rc när ni ska köra i gbg så säkerheter kan bli bättre.

och det är inte bra att ni lär "dom som bara står och tittar på" vart det brukas köra.

Om det bara hade gått o prata med dom så, nämner ingen men finns någon eller ett par som tror dom e gudar:/

Jo tyvärr är det så som du säger, folk tror sig lite mkt .. Ställa sig i bestämma från ingenstans .. lite synd där hmm

Yrkesförare
1 267 Inlägg
16 mars 2008
Nu har jag lagt upp bilderna från igår big_smile
Gå gärna in på min sida och ta en titt wink
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=45630

GBrt (Göteborg Borås Race Team)

-->Member Of Team Totalljud<--
52 Inlägg
16 mars 2008
Många som blev stoppad av snuten igår i borås eller? blev stoppad och fick blåsa sen körde vi förbi killen med maptun saaben då hade han blivit stoppad också, undra för vad, men dom vill verkligen inte veta av oss igår.

------> 850 T5 Racer <-------

Blyfot
142 Inlägg
16 mars 2008
nicke_34 skrev:
Nu har jag lagt upp bilderna från igår big_smile
Gå gärna in på min sida och ta en titt wink
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=45630

riktigt bra bilder allihopa faktist tongue

1 779 Inlägg
16 mars 2008
hade ni de bra igår eller??? jag hoppas att kunna komma på nästa lördagsträff smile blir den i borås då eller i gbg igen med tanke på att nästa helg går väl bort tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Yrkesförare
1 267 Inlägg
16 mars 2008
akakaboto skrev:
hade ni de bra igår eller??? jag hoppas att kunna komma på nästa lördagsträff smile blir den i borås då eller i gbg igen med tanke på att nästa helg går väl bort tongue

Nästa helg blir inget..elmia då. Men veckan efter den 29 Mars då ska vi Göteborgare till Borås big_smile
Senast redigerat av nicke_34 (16 mars 2008)

Avstängd
1 557 Inlägg
16 mars 2008
nicke_34 skrev:
akakaboto skrev:

Nästa helg blir inget..elmia då. Men veckan efter den 29 Mars då ska vi Göteborgare till Borås big_smile

Jupp såååå det skriker om det lol

1 587 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
nicke_34 skrev:
akakaboto skrev:

Fina bilder du tog.. Tackar fför ett fint jobb big_smile !!!

Avstängd
1 557 Inlägg
16 mars 2008
Jupp dom va fina smile

Yrkesförare
1 267 Inlägg
16 mars 2008
Severin skrev:
nicke_34 skrev:
akakaboto skrev:

Fina bilder du tog.. Tackar fför ett fint jobb big_smile !!!

Tackar big_smile

Darth Vader
1 644 Inlägg
16 mars 2008
Trevliga bilder, R5:an kom med på några hörn med ju smile

Braaaaap?

Yrkesförare
1 267 Inlägg
16 mars 2008
DoWahDiddy skrev:

Ajjemen,den kom med på ett par ställen big_smile Riktigt snygg R5 du har big_smile

Darth Vader
1 644 Inlägg
16 mars 2008
Hah, tackar smile
Är ett stort fan av S90:s, så jag kan inte annat än att tycka om din med smile

Hoppas nu det blir många som kommer upp till oss här i Borås

Braaaaap?

1 779 Inlägg
16 mars 2008
DoWahDiddy skrev:

du vill itne köpa en till R5a som reserdelsbil. tongue

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

5 089 Inlägg
16 mars 2008
MrKerm skrev:
FLindgren skrev:

så ni bara trampar er in på deras "territorium" och tar deras sträckor dom har letat upp. vad händer till sommaren när rc annorndrar ett race och ni är där samtidigt? ni som arrangerar kanske borde ta och prata lite med rc och kanske försöka samsas. dom ska ha möte imorgon för er som vill dit och prata lite wink

\Lindgren

Darth Vader
1 644 Inlägg
16 mars 2008
akakaboto skrev:
DoWahDiddy skrev:

du vill itne köpa en till R5a som reserdelsbil. tongue

Till rätt pris så smile

Antar att vi Boråsare lär möta upp med de flesta av er göteborgare på Lördagsmorgon? Blir skoj!

Braaaaap?

1 587 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
FLindgren skrev:
MrKerm skrev:
FLindgren skrev:

så ni bara trampar er in på deras "territorium" och tar deras sträckor dom har letat upp. vad händer till sommaren när rc annorndrar ett race och ni är där samtidigt? ni som arrangerar kanske borde ta och prata lite med rc och kanske försöka samsas. dom ska ha möte imorgon för er som vill dit och prata lite wink

RC.. ?? Vilka är de. ?? smile

Ja skulle gärna vilja prata med dom som styr de o kanske hålla något stort tillsammans i sommar big_smile! Skulle nog varit jätte grymmt !!! smile

5 089 Inlägg
16 mars 2008
Severin skrev:
FLindgren skrev:
MrKerm skrev:

RC.. ?? Vilka är de. ?? smile

Ja skulle gärna vilja prata med dom som styr de o kanske hålla något stort tillsammans i sommar big_smile! Skulle nog varit jätte grymmt !!! smile

du har PM smile

\Lindgren

Sök