Trevligt att de kom så mkt bilar, jag hade kul som fick sitta i bilen och blända av när de kom bilar och poliser
Men jag och nicke snackade igår när vi åkte hem om vad vi kan göra här hemma i Göteborg. För Göteborg är ju inte lika litet som Borås det finns ju en del industri områden eller långa sträckor, men sedan kom vi på att de finns ett gäng som anornar race och sånt och dom har ju tjatat på folk att de inte skall bli så uttjatat och då tänkte vi att dom kunde fixa de till nästa helg ? någon som är mee i dom som kan svara ? vad tycker ni ?
annars så åker vi bara till ett område eller något:D blir la iallfall en crusing !
Haha, var det du som åkte på att stå och vakta på "andra sidan" bortom race-sträckan om man säger så?
japp satt i en grön bil och lyssnade på steron och kollade snutarna
jag va väldigt full.. haha nä men min bil e ju på verkstad får den nog nu i veckan, försäkringsbolaget ska till den verkstaden där den står och se om han kan laga den annars tar dom den till bilia. men ja lovar ja ska komma nästa gång. e de nästa helg isf??
jag va väldigt full.. haha nä men min bil e ju på verkstad får den nog nu i veckan, försäkringsbolaget ska till den verkstaden där den står och se om han kan laga den annars tar dom den till bilia. men ja lovar ja ska komma nästa gång. e de nästa helg isf??
ingen som vill köpa vingen 2500: D
japp.. på Lördag Hmm.. hade gärna köpt den... men ajg tror itne den passar på en Mb 190 ha ha
ingen som vill köpa vingen 2500: D
japp.. på Lördag Hmm.. hade gärna köpt den... men ajg tror itne den passar på en Mb 190 ha ha
hehe de e klart att den passar hehehe skulle blitt grymt. :;P
vart i gbg kommer träffarna vara då? och vilka dagar kör ni på? e de på lördagar?
tja..
Nu så är det att dom från Borås kommer ner och då samlas vi som vanligt i sm garaget ( swedish match garaget ) vet ej vilken tid de blir igen..men dom blir la lite efter sju tiden skulle jag tro:P
syns på lördag gubbar
Redigerade inlägget lite. Mvh Moderator (Phaetoon)
hehe fan va nice. hoppas bilen kommit hem innan. då ska ja lätt komma å mysa med er för de händer itne mycke på lördagar med bilträffar å sånt så de e på tiden att ni tog tag i detta nu