3021
Sök

Volvo raggare blir mobbade (film)

1 675 Inlägg
9 mars 2008
Gonken skrev:
haha tvättäkta volvoraggare ^^. ett par rejäla hella i nosen är aldrig fel ^^.

Om du säger det så, men är stolt för det wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

huh?
10 427 Inlägg
Muttley
9 mars 2008
Ajfa skrev:
tkd_rille skrev:
Ajfa skrev:
haha.. njaa.. de finns faktiskt inte mkt lägre än ha en volvo tongue
har en själv sp, vinterbil men aldrig tvättat å skador överallt å hatar den tongue så ska man behandla en volvo tongue

vad har ud då en volvo för 2000 och som gått 30 tusen som är från 1970 ? =?

mjo, 3000. så de va nära tongue haha

men när man dissar en volvo så e de 240 å 740,,
dom nya e s40 å s60 å dom nyare modellerna e de inget fel på. smile helt ok bilar smile

hehe fasen en tusing fel då smile

nej 240 och 740 passar bra som arbetsbilar som man kan skita ner hur man vill. min far har dock 940 och den ska han aldrig byta säger han smile

ja s60 är goa ..

men en kommentar om filmen smile den var värdelös och inte ens värd att lägga upp här haha

155 Inlägg
9 mars 2008
bmx skrev:
hehe,jag har märkt att det nästan bara volvo ägare som klagar på den långhåriga typen,haha lol

Hahahah inte bara jag som märkte det då:D

Jag vill inte skryta, men det är faktiskt jag som är Batman..

Dalarna
156 Inlägg
9 mars 2008
den där killen var nog den fulaste jävla bögen jag nånsin har sett!!! Deras bil var ochså något av det fulaste jag har skådat i mitt liv.... sök hjälp tammefan!!!

Dalarna

Avstängd
653 Inlägg
9 mars 2008
pumpan skrev:
den där killen var nog den fulaste jävla bögen jag nånsin har sett!!! Deras bil var ochså något av det fulaste jag har skådat i mitt liv.... sök hjälp tammefan!!!

Kan inte låta bli o fråga, men, kör du möjligtvis volvo? isåfall en 80 talare?  wink

Jag har rätt i vad jag än säger.

huh?
10 427 Inlägg
9 mars 2008
pumpan skrev:
Deras bil var ochså något av det fulaste jag har skådat i mitt liv

ääh.. det var väl/ju en Mitsu Galant av senaste europeiska slaget smile
Dom är ju riktigt fina.

SRT4 2,4T & 9000 2,3T
272 Inlägg
9 mars 2008
Haha störtskön kille.
Sen är det roligt att läsa vissa reaktioner smile

/Gormanz

1 079 Inlägg
9 mars 2008
Vilken jävla TÖNT. Gå och klipp dig för fan och skaffa dig ett liv!

1 079 Inlägg
9 mars 2008
pumpan skrev:

WORD!!!

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
9 mars 2008
Ha ha, vilken lirare =P

I do it my way

1 079 Inlägg
9 mars 2008
Mortalis skrev:
Ajfa skrev:
tkd_rille skrev:

vad har ud då en volvo för 2000 och som gått 30 tusen som är från 1970 ? =?

mjo, 3000. så de va nära tongue haha

men när man dissar en volvo så e de 240 å 740,,
dom nya e s40 å s60 å dom nyare modellerna e de inget fel på. smile helt ok bilar smile

De lite tråkiga här e ju att de e 240 och 740 bl.a. som e de bäst hållbara bilarna volvo gjort o s40 bland de sämre hehe..men hålelr la me dig annars, de e inte själva bilarna man har nåt emot tror ja utan att de här små kidsen håller på å hävdar sig i trafiken o tror de är kungar. Iaf för mig tror ja nog de e så...

Och till den sista, äger en s40 i familjen, kört o haft den några år, inget märkvärdigt med den förutom god komfort i framsätet..men dålig e den ju inte för de

Å så var det där med att folk aldrig kan skilja på S40 -04 å framåt med en Mitsu S40 från -97.

Hojmek
748 Inlägg
9 mars 2008
Oj oj oj, hade inte spelat nån roll om jag så åkte saab när dom dör töntarna kom. Hade gått fram å nitat den långhårte jäveln på engång smile

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
9 mars 2008
volvo_1987 skrev:
Menar inte så, men finns nog sämre bilar än volvo=)

Finns många bilar som är sämre än Volvo. wink

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Hojmek
748 Inlägg
9 mars 2008
Ajfa skrev:
haha.. njaa.. de finns faktiskt inte mkt lägre än ha en volvo tongue
har en själv sp, vinterbil men aldrig tvättat å skador överallt å hatar den tongue så ska man behandla en volvo tongue

Ett till praktexempel på folk som inte respekterar andras bilval, knip igen käften!
Senast redigerat av Bodegan (9 mars 2008)

442 Inlägg
9 mars 2008
Ganska roligt klipp. Dom får man nog se mer av...
Senast redigerat av hummer89 (9 mars 2008)

321 Inlägg
9 mars 2008
Är väl inte meningen att tråden ska handla om hur bra/dåliga bilar gamla Volvos är.
Men eftersom tråden redan är ganska OT så har jag en REQ, alla som skriver något i tråden ska även skriva va de kör för bil, OK?

BTT: Tror de som skriver saker om den långhåriga att han är helt allvarlig i sitt beteénde? Han beteér sig knappast så annars. Kanske finns någon här som känner till honom som kan berätta? smile

<--- Den kör jag.
Senast redigerat av HardCore (9 mars 2008)

The one and only
1 091 Inlägg
9 mars 2008
HAHAHAHA fy fan vad jag hade garvat om den där wana-be-hipphoppern hade kommit fram till min bil o försökt göra sig rolig big_smile Han skämmer ju bara ut sig lol

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
9 mars 2008
Finns faktiskt de som reagerar mycket hårdare än nödvändigt på vissa inlägg än på själva klippet.. Hahaha! Tråden blir nog inte långvarig gissar jag på.. hmm

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

5 089 Inlägg
9 mars 2008
verkar vara många som gillar mobbing så länge det inte händer mot en själv... tycker han som "ska göra sig rolig" är den som gör bort sig mest, dom andra lever väll bara ut sitt intresse?.

\Lindgren

Sök