2364
Sök

Start problem på min Volvo 740 gle 90

4 Inlägg
9 mars 2008
Trådstartare
den bara vägra starta utan startgas, så fort den fått de så startar den direkt, o ja kan köra utan problem, men stänger ja av så går de inte o starta den som vanligt. men så fort han får startgas så starta den o går kanon tills ja stänger av den. Undrar om de e någon som vet vad de kan va för fel? tack på förhand mvh stefan
Senast redigerat av baloo_blondi (9 mars 2008)

4 Inlägg
9 mars 2008
Kan ju säga att den får tändning! MEN den får tyldigen ingen soppa. se tilll att båda soppa pumparna går. det sitter en i tanken ,, men då brukar den bli svårstartad.. och så sitter det en mitt under bilen. den hörs om den surrar.. Kan vara spänningsfall fram till den men om du har tur så är det pumpen under bilen! smile lycka till!! smile

NO TURBO SHIT, Just Real Power!

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
9 mars 2008
soppa relät är vanligt att det lägger av smile å då får du ingen soppa:P

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

4 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
turbo-ic skrev:
Kan ju säga att den får tändning! MEN den får tyldigen ingen soppa. se tilll att båda soppa pumparna går. det sitter en i tanken ,, men då brukar den bli svårstartad.. och så sitter det en mitt under bilen. den hörs om den surrar.. Kan vara spänningsfall fram till den men om du har tur så är det pumpen under bilen! smile lycka till!! smile

Pumpen under e ny, o ja har bytt reläet.

21 761 Inlägg
10 mars 2008
Har du testat att dra igång den?

Om det fungerar så innebär det att själva startläget på nyckeln inte aktiverar pumprelät av någon anledning.

4 Inlägg
11 mars 2008
Trådstartare
Drönirettab skrev:
Har du testat att dra igång den?

Om det fungerar så innebär det att själva startläget på nyckeln inte aktiverar pumprelät av någon anledning.

nä, de har ja inte provat. men pumpen under går. undrar om pumpen i tanken går på samma relä?
Senast redigerat av baloo_blondi (13 mars 2008)

Sök