2480
Sök

Skadegörelse?

161 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
Det finns någon jag inte gillar, blev jävligt förbannad ikväll. Han sabbar som fan för mej. Nu vill jag jävlas tillbaka, i början började man tänka typ krossa rutor på hans bil osv, men när man lugnat sej lite fattar man att det är för mycket. Men kan man kanske släppa ut luften ur däcken eller nått bara? Bara för att få ge igen litegrann. Kan man åka dit för skadegörelse eller något då? Han skulle säkert anmäla mej om han såg det.

Amor Patriae Nostra Lex
2 258 Inlägg
10 mars 2008
alexandern skrev:
Det finns någon jag inte gillar, blev jävligt förbannad ikväll. Han sabbar som fan för mej. Nu vill jag jävlas tillbaka, i början började man tänka typ krossa rutor på hans bil osv, men när man lugnat sej lite fattar man att det är för mycket. Men kan man kanske släppa ut luften ur däcken eller nått bara? Bara för att få ge igen litegrann. Kan man åka dit för skadegörelse eller något då? Han skulle säkert anmäla mej om han såg det.

Ja.. det kan man.. om man åker dit...
Yxa i motorhuv är annars ganska så effektivt tongue ha ha

Sump Runk Rätt O Slätt!

161 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
HyperSonica skrev:
alexandern skrev:

Blä, det sög ju tongue Får vänta tills när alla sover då wink Ingen annan som har nå smart ide som inte går allt för överstyr?

2 079 Inlägg
10 mars 2008
alexandern skrev:
HyperSonica skrev:
alexandern skrev:

Blä, det sög ju tongue Får vänta tills när alla sover då wink Ingen annan som har nå smart ide som inte går allt för överstyr?

vänta tills det blir mörkt å gå ut å tona hans framruta tongue

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

49 Inlägg
10 mars 2008
jo visst blir man iriterad tänk på att admins inte blir glada eftersom man inte får förmedla saker som är brottsligt vore ju trisst om ni vart avstängda men gör nått som inte är brottsligt tejpa fasst en massa reklam på hela bilen kan ju inte va brottsligt
Senast redigerat av speedy_boy_89 (10 mars 2008)

2 079 Inlägg
10 mars 2008
speedy_boy_89 skrev:
jo visst blir man iriterad tänk på att admins inte blir glada eftersom man inte får förmedla saker som är brottsligt vore ju trisst om ni vart avstängda

jaja, man får hoppas att de ger oss en varning innan de stänger av oss då tongue

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

161 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
speedy_boy_89 skrev:
jo visst blir man iriterad tänk på att admins inte blir glada eftersom man inte får förmedla saker som är brottsligt vore ju trisst om ni vart avstängda

Men nu tänkte ju jag på saker som inte är brottsligt, bara sådär på gränsen wink

Filkörning?
852 Inlägg
10 mars 2008
Testa måla med lipsyl eller va de nu heter på framrutan.. hemskt att få väck men de går tongue

161 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
Portal skrev:
Testa måla med lipsyl eller va de nu heter på framrutan.. hemskt att få väck men de går tongue

Sånt man har på läpparna? :S tongue

49 Inlägg
10 mars 2008
eller tejpa igen alla rutor med gamla tidningar och runtom så får han ett litet paket att öppna på morgonen big_smile

2 079 Inlägg
10 mars 2008
eller så lägger du bara ut hans bil på blocket och skriver hans telenr så får han nog lite roliga samtal
Senast redigerat av Mackanol (10 mars 2008)

161 Inlägg
10 mars 2008
Trådstartare
Mackanol skrev:
eller så lägger du bara ut hans bil på blocket och skriver hans telenr så får han nog lite roliga samtal

Det va fasen skitsmart big_smile
Också sätter man ut den skitbilligt så han blir helt ner ringd big_smile

Allfixare
1 475 Inlägg
10 mars 2008
att smeta reklam över hela bilen är nog skadegörelse det å. likaså lypsylen... men det lät ganska roligt. jag och en kille på jobbet brukade jävlas lite med varandra. jag tog grafit fett å tryckte in under dörrhandtaget på hans 745,a- han vart både svart å kladdig om händerna i 3v efteråt=)
Senast redigerat av fish (10 mars 2008)

2 079 Inlägg
10 mars 2008
alexandern skrev:
Mackanol skrev:

Det va fasen skitsmart big_smile
Också sätter man ut den skitbilligt så han blir helt ner ringd big_smile

ja, det borde ju funka ganska bra:Dbig_smile

2 079 Inlägg
10 mars 2008
om du gör det så lägg gärna upp en länk till annonsen big_smile

801 Inlägg
10 mars 2008
linda in hans bil i dasspapper

Kokar ris
923 Inlägg
10 mars 2008
det där med blocket, dom loggar nog ip addressen när du lägger in annonsen ifall killen ringer till blocket.

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

2 079 Inlägg
10 mars 2008
cenoxide skrev:
det där med blocket, dom loggar nog ip addressen när du lägger in annonsen ifall killen ringer till blocket.

tror inte att han ringer till blocket, fast man vet aldrig
Senast redigerat av Mackanol (10 mars 2008)

8 881 Inlägg
10 mars 2008
alexandern skrev:

Kan ni inte samsas så får ni leka i varsin sandlåda och båda kan då ha en blå spade.

Om ni trotts inlägget är "vuxna" så kan ni kanske reda ut problemen genom att prata med varandra

Fotograf på tierpidag.se

* Klåpare
1 718 Inlägg
11 mars 2008
En klick smör på handtagets baksida är en enkel men otrevlig överaskning.

En sopsäck fastsatt med ett buntband på avgasröret ger en fin smäll bakom bilen efter en liten stund.

En mutter i en gummisnodd runt kardanaxeln ger knack i golvet vid höga varv. Kul att feldiagnostisera!

Och värstingen:
En burk surströmming fastsurrad med ståltråd på grenröret... Inte kul...

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

Sök