3362
Sök

Låt era bilar va !

SSS -12
3 217 Inlägg
24 december 2005
Allvarligt talat... Är det något som gått dig på sniskan... Fått en fis på tvären! Låt folk slösa sina egna pengar och lägga dem på vad de vill! Det är väl ändå det som är vitsen med att lära sig?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

343 Inlägg
24 december 2005
Fattar inte vad som är problemet om folk vill stå vid sin bil på ett kort.. Tycker det bara är roligt att se hur ägaren ser ut. Sedan finns det dom som fokuserar mindre på bilen än vad dom bör göra... Men god jul på er alla!

343 Inlägg
24 december 2005
Startar man en sånhär tråd så kan man ju räkna med pajkastning..!

Administratör
2 978 Inlägg
24 december 2005
God Jul och glöm inte ha Kul med Hjul "hihi rimstuga"

En kopp av den svarta såsen...

57 Inlägg
24 december 2005
Håller med föregånde talare, vet inte riktigt om du är rätt person att ta upp nått sånt här? Tycker inte dina bilder heller är speciellt mkt å se på, då kollar man nästna hellre på hur Volvo folket grejar med sina bilar för dom gör ju nått iaf, plocka ut kolvarna och ta kort på dom å lägga upp dom här vet ja inte om de e så intressenat att se på?
MVH..
SKytrax skrev:
i 90 % av fallen här på garaget så ser era bilar ut som skit när ni har vart på dom ! varför grejar ni med dom när ni saknar kunskap ? det är tråkigt att se en sprillans ny jäkla bmw tex med ett hemma byggt ljudsystem som består av en sönder spelad pyramidbas och två öl burkar som bas reflex rör !  Skärpning!

Och sedan dessa bilder , man börjar funderar på om det är lunarstorm man kommer in på varje gång ! , bara massa fjoller som lägger ut bilder på sina tjejer och rövar  , och inte bilar / Mvh smile

© Christer

28 Inlägg
24 december 2005
Man måste ju lära sig någon stans.

:)

SAABlare
190 Inlägg
24 december 2005
hahahahahaha  big_smile

Mja Mjo! Så kan de gå!

Old School Ford
600 Inlägg
24 december 2005
skulle bara säga att det finns ingen här som kan bedömma om någons bil är skit eller inte....alla bilar har för och nackdelar volvo 142 som nyaste BMW:n!

sen så hänger skaparen till denna tråd själv på LUNARSTORM! så varför klaga....

i mina ögon spelar det ingen roll om ljudet är byggt av ölburkar eller inte. Det är öronen inte ögen du lyssnar med?!
Senast redigerat av Catling (25 december 2005)

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

74 Inlägg
24 december 2005
SKytrax skrev:
i 90 % av fallen här på garaget så ser era bilar ut som skit när ni har vart på dom ! varför grejar ni med dom när ni saknar kunskap ? det är tråkigt att se en sprillans ny jäkla bmw tex med ett hemma byggt ljudsystem som består av en sönder spelad pyramidbas och två öl burkar som bas reflex rör !  Skärpning!

Och sedan dessa bilder , man börjar funderar på om det är lunarstorm man kommer in på varje gång ! , bara massa fjoller som lägger ut bilder på sina tjejer och rövar  , och inte bilar / Mvh smile

alla har inte pengar som du kanske har så vill man göra nått till sin bil så gör man det. det finns fan ingen som är proffs på en sak första gången man gör det. tänk efter innan du skriver nästa gång

Power is nothing whitout control

Snickar guru
278 Inlägg
24 december 2005
Håller min bil rätt orginal utseende mässigt, lite fetare fälgar typ och inga sönder sågade dörrar lr bas i bak. Tycker aldrig man ser några tjejer posa vid sidan av bilarna tongue

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..

385 Inlägg
24 december 2005
Catling skrev:

heheh

108 Inlägg
25 december 2005
Trådstartare
Catling skrev:
skulle bara säga att det finns ingen här som kan bedömma om någons bil är skit eller inte....alla bilar har för och nackdelar volvo 142 som nyaste BWN!

i mina ögon spelar det ingen roll om ljudet är byggt av ölburkar eller inte. Det är öronen inte ögen du lyssnar med?!

det roliga med dej är att du inte kan läsa ! smile för det första så sa jag att Garaget ska va Garaget och lunarstorm ska va lunarstorm ! inget annat , sen om ja hänger på lunar ska du skita i smile eftersom jag lägger inte ut bilder på mina hundar å fjortisar på Garaget , utan på Lunarstorm om ja nu vill det ! Lär dig läsa! Ps du har ju inte ens lagt ut en bil själv wink

Och sedan till alla andra som tror att min Bil är ett "Råttbo" så kanske man ska tänka efter att den fortfarande Inte är färdig , Utan är under byggnad , Och sedan lägger ja inte ut bilder på onödiga saker ! , dom lambo dörrarna är egna tillverkade  genom en skiss som ja har gjort i Autocad Osv   motorn håller jag på att gå igenom för att sedan sätta en turbo snurra på den !

men men finns folk till allt Go jul ! Mvh smile

Mr
267 Inlägg
25 december 2005
SKytrax, jag tycker inte du kan komma o säga att alla ska låta sina bilar vara för att dom inte kan nåt.. Man lär sig inget om man inte håller på...

Sen att brudar o hundar inte hör hemma här stämmer väl..

Men så länge man håller på med bilen, även om man är en jävla kratta så ska man fan få hållas också.. SKITTRÅD enligt min mening.. döp om den

Mer gas är alltid lagningen eller lösningen.

271 Inlägg
25 december 2005
Skytrax... Började inte du också någonstans eller anser du att du är ett underbarn som kan allt med en gång?

Folk har olika smak, så är det bara.
Senast redigerat av Warcry (25 december 2005)

Old School Ford
600 Inlägg
25 december 2005
SKytrax skrev:
Catling skrev:
skulle bara säga att det finns ingen här som kan bedömma om någons bil är skit eller inte....alla bilar har för och nackdelar volvo 142 som nyaste BWN!

det roliga med dej är att du inte kan läsa ! smile för det första så sa jag att Garaget ska va Garaget och lunarstorm ska va lunarstorm ! inget annat , sen om ja hänger på lunar ska du skita i smile eftersom jag lägger inte ut bilder på mina hundar å fjortisar på Garaget , utan på Lunarstorm om ja nu vill det ! Lär dig läsa! Ps du har ju inte ens lagt ut en bil själv wink

Och sedan till alla andra som tror att min Bil är ett "Råttbo" så kanske man ska tänka efter att den fortfarande Inte är färdig , Utan är under byggnad , Och sedan lägger ja inte ut bilder på onödiga saker ! , dom lambo dörrarna är egna tillverkade  genom en skiss som ja har gjort i Autocad Osv   motorn håller jag på att gå igenom för att sedan sätta en turbo snurra på den !

men men finns folk till allt Go jul ! Mvh smile

Det först var allmänt till dom som bygger med det dyraste och bästa och tycker att resten är "råttbo".

Självklar ska fjortisarna vara på lunar och inte på garaget!
jag ska lägga in min bil snart smile
Senast redigerat av Catling (25 december 2005)

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

80 Inlägg
25 december 2005
Har suttit å läst tråden nu och förunras av att folk håller på och kritiserar varandra och sedan inte har det speciellt torrt själva. Som Skytrax skrev så tyckte han inte att det ens var nån mening att ta kort på baslådor med "pyramid basar och ölburka", kann väll hålla med till viss del då jag själv tycker att pyramid är ren junk( min åsikt). När jag sedan var inne o kollade på skyrax bil så stod det att läsa att han använde sig av följande grejer

airizona eagle framsystem 6" plus diskant
Gas baksystem 6,5 plus diskant

1St coustic aktivt delnings filter
1st Pioneer deh p 6100R
1st Pioneer cdx p25 6 skivors cd växlare

1 st Alpine tvåkanals slutsteg 3544
1st Ma audio
2st Zatchy Bx-p12 basar

Vad det gäller famsystem och även bak system så är det ju ren junk precis som pyramid och även basarna är inte allt för mycket att hänga i granen, det roliga är att de övriga grejerna ligger ett par snäpp över vad det gäller kvalitet. Förövrigt så är det ett najs bygge som han håller på med och det blir säkert bra när det är färdigt så lycka till med det och byt ut junk högtalarna.

Mr,
219 Inlägg
25 december 2005
SKytrax skrev:

Tycker nog att du ska fixa din egen bil först innan du börjar hacka på alla andra. Råttbo e inge snällt men du har allt en bra bit kvar innan du själv kan visa ngn "hur det ska se ut".
Har man inte pengar så gör man en budget version av det man vill ha och uppgraderar sig allt eftersom.

>Och sedan lägger ja inte ut bilder på onödiga saker ! ,<  Jag själv tyckte nu när jag kollade på din sida så fanns det en del bilder som jag tyckte va helt onödiga. Du kanske inte tycker det men det e det som e vitsen med denna sidan. Alla ser saker på olika sätt.

Ska dock bli intressant att se vad som blir av din bil.. Väntar med spänning.

764 Inlägg
25 december 2005
Nu börjar denna tråden bli som många andra!
Att man kastar skit på varann istället för o disskutera som vuxna människor.

TeQuilla

108 Inlägg
25 december 2005
Trådstartare
BigMack skrev:
Har suttit å läst tråden nu och förunras av att folk håller på och kritiserar varandra och sedan inte har det speciellt torrt själva. Som Skytrax skrev så tyckte han inte att det ens var nån mening att ta kort på baslådor med "pyramid basar och ölburka", kann väll hålla med till viss del då jag själv tycker att pyramid är ren junk( min åsikt). När jag sedan var inne o kollade på skyrax bil så stod det att läsa att han använde sig av följande grejer

airizona eagle framsystem 6" plus diskant
Gas baksystem 6,5 plus diskant

1St coustic aktivt delnings filter
1st Pioneer deh p 6100R
1st Pioneer cdx p25 6 skivors cd växlare

1 st Alpine tvåkanals slutsteg 3544
1st Ma audio
2st Zatchy Bx-p12 basar

Vad det gäller famsystem och även bak system så är det ju ren junk precis som pyramid och även basarna är inte allt för mycket att hänga i granen, det roliga är att de övriga grejerna ligger ett par snäpp över vad det gäller kvalitet. Förövrigt så är det ett najs bygge som han håller på med och det blir säkert bra när det är färdigt så lycka till med det och byt ut junk

högtalarna.

stämmer precis , men dess värre så är inte dom sakerna kvar som ja använder mej av ! Mvh

Sök