Poliserna får ju ändå inte göra husrannsakan eftersom fildelning inte är ett brott som kan leda till fängelse så det värsta som kan hända är att antipiratmupparna säger åt internetleverantörerna att stänga av fildelarnas uppkoppling, vilket de inte är så pigga på att göra eftersom så många fildelar. De skulle förlora väldigt mycket pengar...
Poliserna får ju ändå inte göra husrannsakan eftersom fildelning inte är ett brott som kan leda till fängelse så det värsta som kan hända är att antipiratmupparna säger åt internetleverantörerna att stänga av fildelarnas uppkoppling, vilket de inte är så pigga på att göra eftersom så många fildelar. De skulle förlora väldigt mycket pengar...
Ja är de inte så att ett brott som inte är fängelse längre än 2-3 år fås de inte göras husransakan för?
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Ja är de inte så att ett brott som inte är fängelse längre än 2-3 år fås de inte göras husransakan för?
Jaja tycker det är för jävligt att intresse organisationer ska kunna styra och ställa! Svenska polisen e några jävla fjollor, kolla bara hur dom beter sig mot pirate bay!
The old mighty Buck styr och ställer med hela världen och allt som våra politiker gör är att dansa efter deras pipa! Det e rätt roligt att dom gjort dom flesta internet användare till brottslingar!
Jaja tycker det är för jävligt att intresse organisationer ska kunna styra och ställa! Svenska polisen e några jävla fjollor, kolla bara hur dom beter sig mot pirate bay!
The old mighty Buck styr och ställer med hela världen och allt som våra politiker gör är att dansa efter deras pipa! Det e rätt roligt att dom gjort dom flesta internet användare till brottslingar!
ja för det är ju så jävla rätt å sno saker ????? skulle allt varit gratis så hadde ingen gjort varken musik eller filmer . INgen gör något gratis.
Fattar inte hur en del tänker, tycker ni att allt skall vara gratis ??
att polisen är fjollor haha ja det kanske dom är men vad är inte datornördar då
Tänk om du lägger 10miljoner på att utveckla en ny skiva , dagen efter så tankar alla hem den på nätet och det ända du lyckades med var å sälja en skiva för 149:-
ja för det är ju så jävla rätt å sno saker ????? skulle allt varit gratis så hadde ingen gjort varken musik eller filmer . INgen gör något gratis.
Fattar inte hur en del tänker, tycker ni att allt skall vara gratis ??
att polisen är fjollor haha ja det kanske dom är men vad är inte datornördar då
Tänk om du lägger 10miljoner på att utveckla en ny skiva , dagen efter så tankar alla hem den på nätet och det ända du lyckades med var å sälja en skiva för 149:-
Jag laddar hem en hel del men bara för det så har jag inte slutat köpa dvd eller cd skivor, tror till och med att jag köper hem mer nu än vad jag gjorde tidigare!
På grund av fildelningen har jag hittat filmer och skivor/grupper jag inte hade någon kännedom av tidigare och på så sätt har min konsumtion blivit bredare!
Det här är ju ett stort jävla dilemma alltså.. De är ju så att man bli gråhårig!
Förstår fan inte hur de kan finnas så många idioter i världen som tror att allting skulle kunna vara gratis.. Vafan ska vi då med valuta till om ska kunna springa runt o stjäla det man vill ha och behöver..??? Väx upp någon gång för fan..
Ja då har ni min åsikt iaf.. (Undra hur många "ettor" man får för de här nudå"
Hade dom slutat ge ut så mycket skit så hade dom kanske tjänat mer!