3005
Sök

dunkande ljud :S peugeot 605

6 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
Hej jag har en peugeot 605 som går jätte bra MEN, när jag svänger höger med hyfsad hastighet. Tex i rondeller och avfarter så dunkar det från vänster sidan där framme. Jag har kollat hjullagerna men det är inget fel på dem. Misstänker att det är drivknuten eller drivaxlen men vill helst inte att det ska va så. Jag känner inget i ratten eller nått alls.

Är jätte tacksam för svar. MVH Oscar

DFFL
9 020 Inlägg
16 mars 2008
Jag har likadant i Audin, fast när jag svänger vänster så låter det från höger sida.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

6 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:
Jag har likadant i Audin, fast när jag svänger vänster så låter det från höger sida.

Okej men har du varit o kollat det och fått nått svar?

DFFL
9 020 Inlägg
16 mars 2008
oggz skrev:
FireTraXX skrev:

Nej, är för lat.
Men måste nog göra det snart. tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

6 Inlägg
16 mars 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:
oggz skrev:
FireTraXX skrev:

Nej, är för lat.
Men måste nog göra det snart. tongue

Ok smile

Sök