3362
Sök

Vem vill dejta min killkompis?

EclipseJenny
17 mars 2008
Trådstartare
Alla ni singeltjejer runt 18-24 år som vill dejta en rolig, schysst & ball kille hör av er till mig! Känn er fria att fråga allt så ger jag de bästa svaret jag kan komma med:)

442 Inlägg
17 mars 2008
är det inte smartare att leta dejts på dejtingsidor?...

945 Inlägg
17 mars 2008
Lägg ut en add på en annan sajt i stället !
det här är ett bilforum och ingen dejting sida!

blinka blått om du vill rejsa!

645 Inlägg
17 mars 2008
Sen är ju detta offtopic forumet... dvs trådarna får handla om precis allt mellan himmel o jord. Skärp er killar, backa lite.

1 587 Inlägg
17 mars 2008
Quantic skrev:
Sen är ju detta offtopic forumet... dvs trådarna får handla om precis allt mellan himmel o jord. Skärp er killar, backa lite.

Precis.. smile Öven om hon ställe upp en lite rolig tråd och ovanlig hehe så är den helt okej smile !! Jag vill nog dejta denna bruden som skapade tråden tongue haha

undergroundracing
17 mars 2008
Trådstartare
Lägg ut en bild med kanske, är singel....dock inte lagd åt de hållet wink

Dr Snuggles
956 Inlägg
17 mars 2008
Ja Vill ! Ja Vill !

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

3 059 Inlägg
17 mars 2008
Ja de krävs kanske lite info för att tjejer ens ska orka läsa tråden.. Ålder t.ex. ? Intresse t.ex. ?

Och sen.. VARFÖR dejtar du inte honom själv???
Senast redigerat av Smajly (17 mars 2008)

442 Inlägg
17 mars 2008
Quantic skrev:

Jag sa inte att hon inte FICk men kan inte tro att att det är så lyckat. Var bara ett tips...

URC skrev:
Lägg ut en bild med kanske, är singel....dock inte lagd åt de hållet wink

äru HELT säker wink

EclipseJenny
17 mars 2008
Trådstartare
Heheh tack, ni som sa att de va off topic...kan man skriva o fråga vem som har sex i vilken bil o vem som fyller år när osv så kan man väll fråga vem som vill dejta vem? Har nog för mkt ilska i er som klagar!

3 059 Inlägg
17 mars 2008
Smajly skrev:
Ja de krävs kanske lite info för att tjejer ens ska orka läsa tråden.. Ålder t.ex. ? Intresse t.ex. ?

?

442 Inlägg
17 mars 2008
EclipseJenny skrev:
Heheh tack, ni som sa att de va off topic...kan man skriva o fråga vem som har sex i vilken bil o vem som fyller år när osv så kan man väll fråga vem som vill dejta vem? Har nog för mkt ilska i er som klagar!

JAG KLAGADE INTE!---......

Smajly skrev:

kanske för att det var en kill"KOMPIS"...
Senast redigerat av hummer89 (17 mars 2008)

874 Inlägg
17 mars 2008
Severin skrev:
Quantic skrev:

Precis.. smile Öven om hon ställe upp en lite rolig tråd och ovanlig hehe så är den helt okej smile !! Jag vill nog dejta denna bruden som skapade tråden tongue haha

Kunde inte sagt det bättre själv ^^ tongue

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

EclipseJenny
17 mars 2008
Trådstartare
Smajly skrev:

1. Ville inte skriva en hel uppsatts, tänka kolla vilket intresse som fanns o de va en kul grej. Men de står ju vem vill dejta min killkompis, varför e de såååå många killar som läser o svarar? Lite kul faktiskt:p
2. För att man kan nog säga att jag redan är upptagen:)
Senast redigerat av EclipseJenny (17 mars 2008)

945 Inlägg
17 mars 2008
EclipseJenny skrev:

Jag är inte ett dugg ilsken, och dessutom tycker jag att dom trådarna är lika av banan som den här tråden är.

blinka blått om du vill rejsa!

1 302 Inlägg
17 mars 2008
TTTTT skrev:
EclipseJenny skrev:

Jag är inte ett dugg ilsken, och dessutom tycker jag att dom trådarna är lika av banan som den här tråden är.

Kunde inte säga det bättre själv.

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
17 mars 2008
Nu får ni sluta stöta på min Jenny cool

Är det så illa att vår vän inte hittar någon att kela med, är jag inte den som tackar nej! (om jag får för dig Jenny?)

Ps. Till er som vill veta lite mer om honom så kan jag säga att han gillar, eller rättare sagt ÄLSKAR att lyssna på Danny, och hans favvo låt är "If only you.."

69 Inlägg
17 mars 2008
haha jisses! nästan ett helt uppror tack vare dig jenny! ;D

men iaf, det är mig det handlar om tongue
intressen: ehm jadu, fordon i allmänhet, media och lite sånt där.

jag är då en 23-årig kille med erfarenheter inom väldans massa saker.
tjejer gillar väl killar med ärr? isf så har jag en hel del i bagaget. många som inte är synliga, men det märker man efterhand. tongue
jag körde och smällde min älskade mc i fredags kväll. det är det senaste ärret. ta hand om mig och plåstra om mig..? wink

hehe jenny, kul att det är typ bara killar som har svarat på denna tråden... tongue

Yrkesförare
1 073 Inlägg
17 mars 2008
Det är kanske lite skruvat och lägga ut en kontaktannons på en bilsida med 90% pågar... men alla är vi olika. Lycka till smile

Sök