Freddeponken skrev:
phille om jag ska vara helt ärlig så tänder jag lite på din mössa! Sen har du ju en grym G-ride också så visst skulle det vara härligt med lite mys i den?
haha ja, varför inte..?
jag är inte den som är den direkt...
förresten, bilden på mig i mössa är tagen en dag när jag var väldigt bakfull och odräglig för ca 2 år sen eller nåt. jag och polaren hade lite skoj i hans mors butik och han råkade ha med sig kameran också... hehe. hur snabbt kan du vara nere i soliga södern..?
Jenny:
låter bra det! tur att du lägger ner tid på det iaf, för efter ca 4 år av celibat så är man rätt van vid singellivet faktiskt. förresten, du får nog mer uppmärksamhet än vad jag får iaf, men så är det när man är tjej på ett pojk-dominerat forum
och förresten, det där med "köp & sälj" som någon nämnde ovan (hummer89 ?) , ja varför inte..?
finns väl säkerligen någon som vill ha en sexslav nånstans i vårt avlånga land..
förresten så är jag medlem på dejtingsidor sen ett bra tag tillbaka, men det ger inte så värst mycket. jag tar inte åt mig åt saker sålänge någon inte personligen trakasserar mig, min familj eller någon av mina vänner. hittills så har ingen gjort det, så jag tar det som vanligt med en klackspark