3213
Sök

Vem vill dejta min killkompis?

442 Inlägg
17 mars 2008
asså vafan big_smile fortsätt med det här big_smile SKitkul tråd, men sätt även upp en annons på köp&sälj wink

Tumme upp för detta lollollol

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
17 mars 2008
hummer89 skrev:
asså vafan big_smile fortsätt med det här big_smile SKitkul tråd, men sätt även upp en annons på köp&sälj wink

Hahaha big_smile

Phille, du får nog söka lyckan någon annan stans.. Hörde ngt om att du varit närgången med ett räcke i helgen, inget allvarligt mellan er?

253 Inlägg
17 mars 2008
_ZooN_ skrev:
hummer89 skrev:

Hahaha big_smile

Phille, du får nog söka lyckan någon annan stans.. Hörde ngt om att du varit närgången med ett räcke i helgen, inget allvarligt mellan er?

jag såg den här händelsen o kan säga att det inte blir nåt, han blev rätt så frånstött om man kan säga så o ont i kulorna hade han osså efteråt.. ett förhållande som fick ett hastigt slut helt enkelt.. han va rätt ledsen över att ha blivit dissad så fort för han svor jävlar i de efter händelsen... stackars lille phille

69 Inlägg
17 mars 2008
Bruno_S skrev:
_ZooN_ skrev:
hummer89 skrev:

Hahaha big_smile

jag såg den här händelsen o kan säga att det inte blir nåt, han blev rätt så frånstött om man kan säga så o ont i kulorna hade han osså efteråt.. ett förhållande som fick ett hastigt slut helt enkelt.. han va rätt ledsen över att ha blivit dissad så fort för han svor jävlar i de efter händelsen... stackars lille phille

haha ja, inte ens räcket gillade mig tongue fast familje-juvelerna fick sig en kyss ifrån den stora klumpen jag hade mellan benen, men det hör nog inte till saken tongue
men iaf, jag blev dissad av räcket, men räcket stötte ifrån mig åt rätt håll iaf wink förhållande verkar inte vara min grej helt enkelt... tongue
haha svordomarna flödade på rätt bra som du säger, även om jag inte minns vad jag sa tongue

EDIT:
förresten så har jag inte bett om denna tråden eller liknande. jag såg den först EFTER att kära lilla Jenny slängt upp den tongue hon tycker väl synd om mitt patetiska celibat-liv eller liknande wink
Senast redigerat av philleHBG (18 mars 2008)

underordnad allfixare
696 Inlägg
18 mars 2008
och där spårade tråden ur..

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

69 Inlägg
18 mars 2008
LasseMan skrev:
och där spårade tråden ur..

det har den gjort sedan dom första inläggen om du missat..? wink

Bobo
18 mars 2008
Trådstartare
Den här tråden var faktiskt sjukt rolig

881 Inlägg
18 mars 2008
MrTurbo skrev:
hummer89 skrev:
är det inte smartare att leta dejts på dejtingsidor?...

TTTTT skrev:
Lägg ut en add på en annan sajt i stället !
det här är ett bilforum och ingen dejting sida!

Tega skrev:
Det är kanske lite skruvat och lägga ut en kontaktannons på en bilsida med 90% pågar... men alla är vi olika. Lycka till smile

HA HA!!!  lol

Hade rubriken varit "Vem vill dejta min TJEJkompis"  hade det vart fullt med trånande killar som vill ha någe att stoppa snoppen i. Då hade de där svaren nog inte kommit....  tongue

big_smile hahaha

442 Inlägg
18 mars 2008
philleHBG skrev:
Bruno_S skrev:
_ZooN_ skrev:

Hahaha big_smile

haha ja, inte ens räcket gillade mig tongue fast familje-juvelerna fick sig en kyss ifrån den stora klumpen jag hade mellan benen, men det hör nog inte till saken tongue
men iaf, jag blev dissad av räcket, men räcket stötte ifrån mig åt rätt håll iaf wink förhållande verkar inte vara min grej helt enkelt... tongue
haha svordomarna flödade på rätt bra som du säger, även om jag inte minns vad jag sa tongue

EDIT:
förresten så har jag inte bett om denna tråden eller liknande. jag såg den först EFTER att kära lilla Jenny slängt upp den tongue hon tycker väl synd om mitt patetiska celibat-liv eller liknande wink

Ta inte åt dig av "köp och sälj", det var ett skämt..
Men saken är den att vill du/ni lyckas så tipsar jag om att du ÄVEN försöker på en dejtingsida där oftast tjejerna är ute efter någon wink MEn fprtsätt med denna tråd med, Vem vet. Jag vet iaf att tråden är grymt kul big_smile

Brum säger bilen.
394 Inlägg
18 mars 2008
Trådskaparen kan väll dejta han själv om han e såååå go och rar wink

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)

FreddeK
18 mars 2008
Trådstartare
phille om jag ska vara helt ärlig så tänder jag lite på din mössa! Sen har du ju en grym G-ride också så visst skulle det vara härligt med lite mys i den?

study
772 Inlägg
18 mars 2008
hehe trådskapare hur går det?

det är tur att alla inte är så kåta så de struntar i att läsa tråden överhuvudtaget och stöter direkt på den som skapade.

945 Inlägg
18 mars 2008
n0b0dy_ skrev:
TTTTT skrev:
EclipseJenny skrev:
Heheh tack, ni som sa att de va off topic...kan man skriva o fråga vem som har sex i vilken bil o vem som fyller år när osv så kan man väll fråga vem som vill dejta vem? Har nog för mkt ilska i er som klagar!

Jag är inte ett dugg ilsken, och dessutom tycker jag att dom trådarna är lika av banan som den här tråden är.

skit i o skriv ifall du tycker det är så banan.. enklare kan de inte bli.

Ett öppt forum vet du!
Alla har rätt att vetilera sina åsikter, så även du angående mitt inlägg!
Dessutom så skulle kanske ett forum med bara likatänkande ganska så snart dö ut!
Alla inläggen skulle ju bli i stil med, Yeah, word, absolut, håller med , och liknande!

blinka blått om du vill rejsa!

2 751 Inlägg
18 mars 2008
TTTTT skrev:
n0b0dy_ skrev:
TTTTT skrev:

Jag är inte ett dugg ilsken, och dessutom tycker jag att dom trådarna är lika av banan som den här tråden är.

Ett öppt forum vet du!
Dessutom så skulle kanske ett forum med bara likatänkande ganska så snart dö ut!
Alla inläggen skulle ju bli i stil med, Yeah, word, absolut, håller med , och liknande!

va de gäller mig får du absolut skriva hur mycket du vill wink Stör mig inte ett dugg.. De e så ifall ja stör mig på en tråd så skriver ja inte smile bara ett tips

Who Djaa bless no man curse

442 Inlägg
18 mars 2008
n0b0dy_ skrev:
TTTTT skrev:
n0b0dy_ skrev:

Ett öppt forum vet du!

va de gäller mig får du absolut skriva hur mycket du vill wink Stör mig inte ett dugg.. De e så ifall ja stör mig på en tråd så skriver ja inte smile bara ett tips

instämmer smile

tyvär blir den här tråden låst snart antar jag..
Senast redigerat av hummer89 (18 mars 2008)

EclipseJenny
18 mars 2008
Trådstartare
moose46019 skrev:
hehe trådskapare hur går det?

det är tur att alla inte är så kåta så de struntar i att läsa tråden överhuvudtaget och stöter direkt på den som skapade.

Jag vet i tusan hur de går, men jag vet en sak o de e att folk verkar tycka de va en rolig tråd o då fick vi alla något att skratta åt:) Ska nog hitta nån till dig phille, kanske inte här o nu, men se heehhe.

69 Inlägg
18 mars 2008
Freddeponken skrev:
phille om jag ska vara helt ärlig så tänder jag lite på din mössa! Sen har du ju en grym G-ride också så visst skulle det vara härligt med lite mys i den?

haha ja, varför inte..? tongue jag är inte den som är den direkt... tongue
förresten, bilden på mig i mössa är tagen en dag när jag var väldigt bakfull och odräglig för ca 2 år sen eller nåt. jag och polaren hade lite skoj i hans mors butik och han råkade ha med sig kameran också... hehe. hur snabbt kan du vara nere i soliga södern..? wink

Jenny:
låter bra det! tur att du lägger ner tid på det iaf, för efter ca 4 år av celibat så är man rätt van vid singellivet faktiskt. förresten, du får nog mer uppmärksamhet än vad jag får iaf, men så är det när man är tjej på ett pojk-dominerat forum wink

och förresten, det där med "köp & sälj" som någon nämnde ovan (hummer89 ?) , ja varför inte..? tongue finns väl säkerligen någon som vill ha en sexslav nånstans i vårt avlånga land.. tongue förresten så är jag medlem på dejtingsidor sen ett bra tag tillbaka, men det ger inte så värst mycket. jag tar inte åt mig åt saker sålänge någon inte personligen trakasserar mig, min familj eller någon av mina vänner. hittills så har ingen gjort det, så jag tar det som vanligt med en klackspark wink

367 Inlägg
19 mars 2008
hehe börjar digga denna tråden! kanske får lägga uppp en egen sida "fröken söker bilnörd" hahaha wink

phille!! den rätta dyker snart upp vem vet kanske redan finna framför dig men du har kanske inte fattat smile jasså var d du som man i olyckan i helgen?? sjl höll jag på att smascha väggen nere i hamnen när min bil fick för mkt spinn  kanske hade olja på däcken wink hehe ....hahaha måste sett mig jag körde ner cabbat där hela den kkvällen big_smile folk måste verkligen ha skrattat åt mig smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

2 079 Inlägg
19 mars 2008
Biiatchen skrev:
hehe börjar digga denna tråden! kanske får lägga uppp en egen sida "fröken söker bilnörd" hahaha wink

phille!! den rätta dyker snart upp vem vet kanske redan finna framför dig men du har kanske inte fattat smile jasså var d du som man i olyckan i helgen?? sjl höll jag på att smascha väggen nere i hamnen när min bil fick för mkt spinn  kanske hade olja på däcken wink hehe ....hahaha måste sett mig jag körde ner cabbat där hela den kkvällen big_smile folk måste verkligen ha skrattat åt mig smile

det kan du ge dig på wink men det såg ju trevligt ut med nercabbat

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

367 Inlägg
19 mars 2008
Mackanol skrev:
Biiatchen skrev:

det kan du ge dig på wink men det såg ju trevligt ut med nercabbat

haha såg du accidenten eller bara såg när jag körde ner cabbat?? hehe smile

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.

Sök