3544
Sök

Tjejer som jobbar på Biltema

www.maniacracing.se
494 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
Tja jag va på biltema i går och så börja jag o tänka på varför det för det mesta sitter snygga tjejer i kassan?? i dom städerna jag har varit på biltema i så är det 90% snygga tjejer.. Varför är det så ?? är det för att det ska komma fler killar o handla eller vad ?? det är ju likadant på mcdonalds ju

Är det någon som vet varför det är så ?? Snälla skriv

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

Sleeper
3 084 Inlägg
18 mars 2008
för att världen är utseendefixerad likadant på sportbutiker wink
Senast redigerat av Sushikocken (18 mars 2008)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

www.maniacracing.se
494 Inlägg
18 mars 2008
Trådstartare
det har du nog rätt i.... det är många affärer som ha snygga Tjejer
kanske ska söka jobb på Biltema :p smile

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

Vw trimmare
2 995 Inlägg
18 mars 2008
Anledningen till att snygga brudar jobbar donkan och andra bra betalda ställen är för 90% av dom går natur 3år sedan ska dom ut i stora världen med sin igentligen bortslösade 3åriga gymnasieutbildning
och 6år senare får dom för sig att bli student och förblir det fram tills 35års ålder och får då kontorsjobb
där dom sedan jobbar tills pension och under tiden börjar dom bunkra upp med underhudsfett...

143 Inlägg
18 mars 2008
haha MeloveGolf helt klockrent;D

Student
232 Inlägg
18 mars 2008
MeloveGolf skrev:
Anledningen till att snygga brudar jobbar donkan och andra bra betalda ställen är för 90% av dom går natur 3år sedan ska dom ut i stora världen med sin igentligen bortslösade 3åriga gymnasieutbildning
och 6år senare får dom för sig att bli student och förblir det fram tills 35års ålder och får då kontorsjobb
där dom sedan jobbar tills pension och under tiden börjar dom bunkra upp med underhudsfett...

men det förklarade ju inte varför de ara är tjejer på donken borde de titne vara lika många misslyckade killar isånna fall?

- Vad har du i lådan?
- Kaniner.
- Vad gör de?
- Kaniner...

study
772 Inlägg
18 mars 2008
MeloveGolf skrev:

vad är det för slöseri med att gå natur det fattar jag inte? förklarar dig.
ja vissa kanske tänker bli revisor eller liknade och det är ju inget man direkt blir direkt efter gymnasiet.

anledningen till att man jobbar på vissa ställen kan ju vara som så att man fyller ut sitt cv.
Det finns även de som jobbar extra vid sina studier.

1 120 Inlägg
18 mars 2008
jag jobbar på BRL för att jag tycker det är kul.. plus att jag får hålla på med sånt som jag tycker e intressant... å om det där med att alla snygga får sånna jobb stämmer ju inte haha tongue

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
18 mars 2008
Skulle va kul o höra vad de e för slöseri att gå natur då det är en ganska bra språngbräda om man vill jobba inom biologi, läkemedel/sjukvård, kemi, fysik, data, matematik. Har haft stor nytta av det jag lärt mig där iaf...men om man kör lastbil så...visst...

Tror mest de e så att de brudarna va dom som sket rätt fullständigt i skolan, träffat på nåra såna dära å de e så trötta på skolan o tänker inte plugga nå mer, ville ba ha pengar tongue inga kap direkt

Vw trimmare
2 995 Inlägg
18 mars 2008
Mortalis skrev:
de e så trötta på skolan o tänker inte plugga nå mer, ville ba ha pengar tongue inga kap direkt

Alla som klagade på mitt inlägg här har vi en som verkade förstå hinten....mer än hälften av dom som går natur läser inte vidare då står du där med en utbildning som kan jämföras med högstadiet och då får man helt enkelt ta en skräp jobb läser man dock 3-6år vidare efter natur så kan vi snacka....

tänk på att Natur inte är en praktisk eller yrkesförberedande linje utan helt enkelt en linje man går om man är inställd på att plugga vidare är man tveksam ska man absolut inte gå natur...

VW-nörd?
4 332 Inlägg
18 mars 2008
Ja jo det stämmer bra, man måste ju läsa vidare om man vill ha nå jobb i princip smile

Fast nu vet jag inte om alla på mcd o biltema pluggat natur, en del av dom har nog läst handel (en riktig skitlinje vad de verkar tongue) och en del har ju såklart barn utan framtid i bagaget o IV. Så e de iaf, tyvärr så är arbete i mataffär och restaurang bland de sämst betalda yrkena, sämre betalt än städare o sopgubbe..

1 675 Inlägg
18 mars 2008
Mortalis skrev:
Ja jo det stämmer bra, man måste ju läsa vidare om man vill ha nå jobb i princip smile

Fast nu vet jag inte om alla på mcd o biltema pluggat natur, en del av dom har nog läst handel (en riktig skitlinje vad de verkar tongue) och en del har ju såklart barn utan framtid i bagaget o IV. Så e de iaf, tyvärr så är arbete i mataffär och restaurang bland de sämst betalda yrkena, sämre betalt än städare o sopgubbe..

Tyvärr får jag nog hålla med dom andra. Dom som går natur och samhäll måste plugga hur länge som helst big_smile Och får väl inte så mycket högre lön för det wink

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

Gammelbilsnörd
450 Inlägg
18 mars 2008
Mortalis skrev:

Sopgubbar har man hört tjänar bra med pengar! läste nån artikel kommer ej ihåg vart men där talades det om löner över 30K på en del ställen...

1 675 Inlägg
18 mars 2008
man kännar oftast mer på pratiska arbeten en som kontors rått smile

study
772 Inlägg
18 mars 2008
melovegolf
hur fasiken kan du jämföra natur med högstadiet.
jag fattar itne hur fasiken du tänker överhuvudtaget.
det är ju lite skillnad på matte d och +-/* ekvation
eller diskret matte i fall man vill det.

Jag kan förstå att det verkar vara overkill läsa mer än vad man egentligen behöver.
Senast redigerat av moose46019 (18 mars 2008)

1 703 Inlägg
18 mars 2008
Man måste ju börja sin karriär nånstans. Om det sen är på Biltema, kassan på ICA, eller som verkstadsanställd spelar ingen roll.

Jobb som kassörska lockar tydligen mer unga kvinnor än män, om alla ser bra ut beror väl helt på hur hormonstinn strådskaparen är smile

1 703 Inlägg
18 mars 2008
volvo_1987 skrev:

Öh, ja för en civilekonom har ju säkert sämre betalt än putte som står vid monteringen på volvo wink

study
772 Inlägg
18 mars 2008
volvo_1987 skrev:

vakna vakna vakna

sen när börjar man på bandet/brukar få en lön på 45000kr/månad normal arbets tid. ej natt.
tell me

1 675 Inlägg
18 mars 2008
moose46019 skrev:
volvo_1987 skrev:

vakna vakna vakna

sen när börjar man på bandet/brukar få en lön på 45000kr/månad normal arbets tid. ej natt.
tell me

Okej men vad många år av sitt liv måste man plugga för att bli färdig. Sen får ju inte alla jobb, och har studie skulder upp ditt solen inte skiner big_smile jobbar nu som trä lärling och är ej full betald men får väl ut ca 25000 kr efter skatt tongue Blir väl en 30 när man är klar cool

Bobo
18 mars 2008
Det är i regel en person som anställer på ett företag, den personen väljer vilken personal de vill ha, och utseende är ett plus när man söker jobb till vissa ställen även om det inte är allt, men två likvärdiga personer och den ena ser riktigt bra ut kommer hon/han troligtvis få jobbet före, kan även handla om klädsel osv. Många vill ha "snygga" tjejer i kassorna för de vet att killar minns sådant undermedvetet och kommer gärna tillbaka om de både ser bra ut och är trevliga.

Sök