3006
Sök

Skönt med lång ledigt?

BilvårdsTekniker
281 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
Ni kommer hem, lediga till tisdag och pimlar upp öl och sätter er vid gorg och surfar runt lite, gott med öl va? Själv byter man om till jobbar kläder och ska jobba 66 timmar till onsdag morgon, ni får väl ha det så himla bra då!! Ta en öl för mig också =P

MVH

Rattryckarn

Moderator+
1 081 Inlägg
20 mars 2008
Jag jobbar också i helgen så du är inte ensam, tog dock ledigt imorgon och tänkte se om Elmia mot förmodan är något att ha i år eller bara fulla typer överallt.

Sedan är det dock jobb lör, sön, mån, tis, ons, tors, fre innan det är helg tongue

Vem jag?

BilvårdsTekniker
281 Inlägg
20 mars 2008
Trådstartare
Redbull skrev:
Jag jobbar också i helgen så du är inte ensam, tog dock ledigt imorgon och tänkte se om Elmia mot förmodan är något att ha i år eller bara fulla typer överallt.

Sedan är det dock jobb lör, sön, mån, tis, ons, tors, fre innan det är helg tongue

Känns skönt att man inte är helt ensam då smile jobbar natt eller dag ?

Rattryckarn

Makaronborrare
993 Inlägg
20 mars 2008
Är rädd för att långledigheten blir förstörd av det väntade snöovädret. Kommer det en massa snö så vet jag en som kommer bli inringd till snöröjningen sad Jaja det blir goa extrapengar iaf

730 Inlägg
20 mars 2008
Det ska bli så skönt med ledighet helt otroligt.
Och ja, kom hem och sov, vakna, tog mej en öl och nu sitter jag här på gorg:P

Tidsoptimist
184 Inlägg
20 mars 2008
Precis knäppt en bira. Skönt med halvdag idag så man hinner hem till tjejen och mysa lite, men det har vi ju tid med ända tills tisdagmorgon...

Sorry men jag va tvungen..!

Jag försöker iaf...

schtek
478 Inlägg
20 mars 2008
Slutade 11 idag och är eldig till tisdag:) Det är skönt, have fun!

Chaufför
418 Inlägg
20 mars 2008
Ska bli skönt me lite ledigt. Nästa vecka jobbar jag bara 3 dagar! Sen blir det toning av rutor på fredagen! tongue
Senast redigerat av st220hgv (20 mars 2008)

Kör Scania!!

Colaberoende
1 219 Inlägg
20 mars 2008
Fick ju en dotter den 8/3 och har varit pappa ledig sedan dess men börjar jobba på tisdag igen.

Det var go ledighet men saknar faktiskt jobbet lite.

/Ena

Tidsoptimist
184 Inlägg
20 mars 2008
Ena skrev:
Fick ju en dotter den 8/3 och har varit pappa ledig sedan dess men börjar jobba på tisdag igen.

Det var go ledighet men saknar faktiskt jobbet lite.

/Ena

Grattis!!

Och skönt att känna att man kan längta tillbaka till jobbet, tecken på att man trivs

Jag försöker iaf...

89 Inlägg
20 mars 2008
Jo jätte skönt o vara ledig hela 24 timmar... suck.. Får nästan byta yrke!

796 Inlägg
20 mars 2008
skönt som fan o vara ledig i 4 dar nu. cool

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
20 mars 2008
Skönt men lite ledigt för från april tar det slut o ska ligga ute hela veckorna söndag till fredag... Skönt det med!

304 Inlägg
20 mars 2008
jobbar fredag och måndag....

I have my own race...

Moderator+
1 081 Inlägg
20 mars 2008
Audisport_ skrev:
Känns skönt att man inte är helt ensam då smile jobbar natt eller dag ?

hehe smile

Dagtid, jobbar i butik.

Vem jag?

Smålänning
7 883 Inlägg
20 mars 2008
Känns skönt. Blev en hård start på veckan...

nooky skrev:
Precis knäppt en bira. Skönt med halvdag idag så man hinner hem till tjejen och mysa lite, men det har vi ju tid med ända tills tisdagmorgon...

Sorry men jag va tvungen..!

Orkar du verkligen så länge som 4 dar? wink

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Sök