ser ju gode nice ut nu vid båtmuseet sa du ? vet vart de är om bara svart huv e raggit, va e då inte en svart bil ?
tackar . vet oxå vart det är mm, räkmackor jo, svart bil e raggigt
måste kika förbi nån helg snart.. om bara volvon håller till skeå.. värmepaketet for i lördags när jag var i skeå Den e till salu för övrigt, bara slå till
Farsan har en "racekatt" till sierra btw, bara säga till om du e intresserad
jo, du sa ju det illa, man kan inte lita på volvos . ja, du får ta o komma ner o hälsa på okej :p pris på den då ?
tackar . vet oxå vart det är mm, räkmackor jo, svart bil e raggigt
måste kika förbi nån helg snart.. om bara volvon håller till skeå.. värmepaketet for i lördags när jag var i skeå Den e till salu för övrigt, bara slå till
Farsan har en "racekatt" till sierra btw, bara säga till om du e intresserad
jo, du sa ju det illa, man kan inte lita på volvos . ja, du får ta o komma ner o hälsa på okej :p pris på den då ?
hehe jo därför den ska säljas, volvon lr katten ? ;D hehe
jadu. om du svänger höger och kör tills rakt fram tills d blir ett vändplan. då är du i nyhamn asså ifrån där bilen stod om det nu är ditt hem. bor ca 100meter ifrån vändplanet. men Caprin är inte representabel tills sommarlovet minst
"En klok man är den som begriper att han ingenting förstår"
jadu. om du svänger höger och kör tills rakt fram tills d blir ett vändplan. då är du i nyhamn asså ifrån där bilen stod om det nu är ditt hem. bor ca 100meter ifrån vändplanet. men Caprin är inte representabel tills sommarlovet minst
helt klart svarta:-) kanske mattsvart huv och blanksvarta gälar ??
okej
era två röster får avgöra det ! jag lackar gälarna svarta ! men hur ska jag göra med taket och skuffluckan då ? ska jag behålla dem röda eller ska dem lackas svarta ?