3046
Sök

Frågor om Sportluftfilter och luftmassemätare

36 Inlägg
22 mars 2008
Trådstartare
Har funderat på opti/flow filter? det sägs att luftmassemätaren pajar lättare och med s-filter?
måste ju gå att modifiera orginal burken??

Hur går det om jag blandar etanol i tanken??

Saabvilde!
1 708 Inlägg
22 mars 2008
Inte för att verka petig.. Men det finns redan 54345 trådar om detta, men som sagt.. En del bilar mår kasst av öppet filter och en del inte..

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

36 Inlägg
22 mars 2008
Trådstartare
Larsson_Power skrev:
Inte för att verka petig.. Men det finns redan 54345 trådar om detta, men som sagt.. En del bilar mår kasst av öppet filter och en del inte..

Kan du länka??

Saabvilde!
1 708 Inlägg
22 mars 2008
Förlåt om ja va otrevlig.. Är bara så satans trött.. En del bilar är ju optimerade med ett vanligt stängt filter i filterbox.. Men jag tror väl inte det ska vara några problem på en V70 va ? smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Saabvilde!
1 708 Inlägg
22 mars 2008
Gosan skrev:
Larsson_Power skrev:

Kan du länka??

Jag ska kolla åt dej smile

36 Inlägg
22 mars 2008
Trådstartare
Larsson_Power skrev:
Gosan skrev:
Larsson_Power skrev:

Kan du länka??

Vore snällt av dig......wink

Saabvilde!
1 708 Inlägg
22 mars 2008
Gosan skrev:
Larsson_Power skrev:
Gosan skrev:

Kan du länka??

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=43335

Den verkar vettig ! smile

36 Inlägg
22 mars 2008
Trådstartare
Larsson_Power skrev:
Gosan skrev:
Larsson_Power skrev:

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=43335

Den verkar vettig ! smile

Ett stort tack och 1000 kramar från mig  får se om jag blir smartare men eftersom jag är blond så är risken liten hihi!

8 Inlägg
23 mars 2008
en liten grej bara om volvo har satsat flera tusen på och ta fram en luft burk som är optimal för just din bil finns det då någon anledning att sätta dit ett sport luftfilter?? 
ta inte illa upp jag bara undrar? smile

en opel är en bil och delar även mit liv!!!!

Sök