jag tycker att den andra är kanske lite för mycket, eftersom bilen är blå, för att jag vill inte ha en för stor ändring. En kompis till mig säger att de första går inte genom på beskitningen, och för att de ska godkännas måste jag klistra fast reflexer under baklampan för att den ska gå genom. Är det sant eller hittar han på?
Ni kan gärna kommentera om vilken som är snyggast!
aa jag håller med att de första e snyggare.. men om det e så att jag måste ha reflex så ska jag inte ha de.. utan de andra, möjligtvis lite snyggare natt tid med led. Är det någon som vet om man behöver reflex för de andra?
ok.. det verkar som det är delade meningar kring detta med reflex.
du påstår att om de är E-märkta så behövs ingen reflex. men så här står det på hovas hemsida: "Klarglas/röda baklampor från FK till A4 från FK. Till 12.-00. Lampor ingår ej. Röd reflex medföljer för montering bak, behövs för att vara godkända. Lampor ingår ej. Pris per par. E-märkta"
De är E-märkta och kräver reflex? hur förklarar du detta?
ok.. synd att det är röddag idag, skulle annars ringt till hova och stlingshoppen och hört vad de har att säga.. men väntar tills imon, sen får vi se vad de svarar... mvh
pratat med de på stylingshoppen och de sa att man inte behöver reflexer för de. konstigt att de gnällde på dig zerostyle. Men en grej jag funderat på, kan man inte bara fästa någon reflex inifrån på baklampan, syns inte mkt då!
pratat med de på stylingshoppen och de sa att man inte behöver reflexer för de. konstigt att de gnällde på dig zerostyle. Men en grej jag funderat på, kan man inte bara fästa någon reflex inifrån på baklampan, syns inte mkt då!
kanske va besiktningsgubben som besikta min bil som va grinig Men finns med dubbelhäftande tejp, sätt dit vid bes. ta av efter