ja snacka om onödig tråd, men ganska kul ändå. Om ja bara hade vetat hur man laddar upp bilder i en tråd så skulle jag också lagt in en bild på mitt kylskåp.
Rykande färsk bild på hur det ser ut i min kyl, ser ut ungefär som det brukar och först nu när jag tittar på bilden ser jag hur tomt det egentligen är .
ingen ide ja tar nått kort på mitt de är tomt.. så går de när man jobbar på andra ställen om veckorna de man köper ena helgen hinner gå ut till andra så de är 100%mostallrick när jag är hemma
Haha, tack! Hur fick du den länken? har aldrig fattat
Klicka fram dig till den bild du vill visa, klicka upp den i största storlek (vet inte om det gör någon nytta men jag gör det iaf ), högerklicka på bilden och välj egenskaper, kopiera länken som står där (adress, URL) och sen klistrar du bara in den länken mellan img-taggarna istället så funkar det
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Haha, tack! Hur fick du den länken? har aldrig fattat
Klicka fram dig till den bild du vill visa, klicka upp den i största storlek (vet inte om det gör någon nytta men jag gör det iaf ), högerklicka på bilden och välj egenskaper, kopiera länken som står där (adress, URL) och sen klistrar du bara in den länken mellan img-taggarna istället så funkar det
Oh, så simpeln.. Tack! Jag tar bara den vanliga webbaddressen.. haha
Har också bild på när kylen är knökfull med öl och sprit men hittar den inte nu Dessutom är ju meningen att visa hur det ser ut i dagsläget! Idag är det faktiskt måndag och ölen är som Potkin sa i magen
haha, faktiskt intressant o se vad ni har i kylskåpen törs dock inte ladda upp någon på mitt, tror det står en ensam ketchupflaska och en spritflaska i nått hörn ^^
Rykande färsk bild på hur det ser ut i min kyl, ser ut ungefär som det brukar och först nu när jag tittar på bilden ser jag hur tomt det egentligen är .