Så här välfyllt har jag det.. tack vare att det är ett litet kylskåp så ser det mer välfyllt ut än vad det är.. och nej kattmaten är inte reserv proviant!
Rykande färsk bild på hur det ser ut i min kyl, ser ut ungefär som det brukar och först nu när jag tittar på bilden ser jag hur tomt det egentligen är .
Jag har två frågor till dig.. 1. Du är singel och bor ensam va? 2. Varför har du pulvermos-pulver i KYLEN?
hehe
Haha jo singel lyser det nog kanske om den kylen , angående pulvermosen tror jag det står att öppnad påse ska va i kylen och nån gång öppnas det ju så där hamna den .
Har nå grönt i mitt kylskåp.. Det dansar, pratar och berättar vitsar.. Men den får ni betala inträde för att se som alla andra..
Hahaha, börjar nog bli trött skratta äna till av det där
Mitt kylskåp har inte varit så fullt som det e nu på över 6månader (alltså sen jag blev singel ) och det äre enbart för att det blev så mycket över efter Campandet på Elmia av nån anledning hamna alltsånt i lilla BEA så jag har ju inget annat val än att äta upp det ju, tråkigt tråkigt
Senast redigerat av brillmongo (26 mars 2008)
- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-
Jo alla har vi väl haft kylen full med öl nångång, men jag tror tråden syftade på en spontan bild på hur erat kyl ser ut och inte att ni hade råd att fylla det med öl för några hundra spänn
Tex hade följande kylen full med öl följande datum: Markus_C 2007-12-07 turboforssen 2007-06-07 pippaaN 2007-04-29