2957
Sök

Fråga ang JBR K25 dumpventil och montering

Lastbilschaufför
156 Inlägg
23 mars 2008
Trådstartare
Tänkte montera en JBR K25 Hybrid dump på min Passat imon! Kan man bara ta bort den orginala plast dumpen o sätta dit den hybrida på dennas plats?  Hur é JBR K25 Dumpen, é de bra saker eller?

Trevlig kväll på er smile
Senast redigerat av Micke_Passat (23 mars 2008)

Hade motorsport varit enkelt hade det kallats fotboll =)

4 824 Inlägg
24 mars 2008
Om jag fattat det rätt så har du en extern dump orginal (inte inbyggd i turbon)? isåfall ska det väll bara var att byta den mot JBR dumpen.
Dom funkar kanon och det säger jag inte bara för att jag känner han som säljer dom utan du funkar faktiskt riktigt bra om man monterat den rätt och den är rätt inställd.

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.

Lastbilschaufför
156 Inlägg
24 mars 2008
Trådstartare
Min orginala dump sitter INTE inbyggd i turbon! Så jag tycker att de borde fungera om man sätter dumpen på samma ställe där den orginala sitter, annars hade dom väl inte satt den orginala dumpen där den sitter eller?

Christian S skrev:
Om jag fattat det rätt så har du en extern dump orginal (inte inbyggd i turbon)? isåfall ska det väll bara var att byta den mot JBR dumpen.
Dom funkar kanon och det säger jag inte bara för att jag känner han som säljer dom utan du funkar faktiskt riktigt bra om man monterat den rätt och den är rätt inställd.
Senast redigerat av Micke_Passat (24 mars 2008)

Hade motorsport varit enkelt hade det kallats fotboll =)

Sök