2438
Sök

flickvännen på avataren??

"The Stig"
390 Inlägg
29 mars 2008
spraYcanE skrev:
323fSportT skrev:
Jag har min tjej på avataren.

Varför?: För att älskar henne och att det är en grym söt/fin bild.Bryr mig inte om antal besökare osv.Kan lägga ut en på katten om det känns bättre för er?...

tror inte det handlar om kärlek till varför du lägger upp henne som avatar. Det handlar om besökare och röster.
Byt avatar och se efter själv hur många besökare du får och inte får. Så enkelt är det.
Jag har oxå varit kär, men vill inte att min flickvän ska blandas ihop med min bil, fan, ska hon synas vid min bil så ska det klart och tydligt framstå att det är min bil och inte hennes. Hon får köpa sig en egen om hon ska synas.

Jag säger inte att det är fel att ha sin flickvän som avatar. men i bott och grund, det handlar om besökare och röster.

Vad vet du om det?? Jag skiter fullständigt i antal besökare osv.Har då inte märkt nån skillnad.Det är upp till var och en vad man har på Avataren.

Om man kan gasa fullt....har man trimmat för lite...

2 014 Inlägg
29 mars 2008
Hade tidigare min bil som avatar, och har nu haft mig själv sen ett bra tag tillbaka. Märker ingen större skillnad, har alltid haft ganska gott om besökare i vilket fall.

Tjejen däremot har ju sig själv på avatar och hon får ju naturligtvis fler besökare.

00-02: BMW/Alpina B7 Turbo '80 - 05-06: Nissan Skyline R33 GTR '95 - 06-XX: Nissan Skyline R34 GTR '99
09-09: Ford Sierra Cosworth 4x4 '92 - 09-11: BMW/Alpina B10 V8 '97 - 11-xx: Maserati 3200 GT '99
Commodum Habitus Ex

1 Inlägg
29 mars 2008
Tega skrev:
Tycker det är fjantigt att lägga ut tjejen som avatar. Det är bara för att fiska besökare och är väldigt missvisande.

Det här med att man älskar sin flickvän. Det gör jag med, men detta är en bilsida och inget Lunar.

Min åsikt...

Håller med Tega... Detta är en sida för bilälskare... inte nån "ragga fjortis" site...

SVK Customs
1 639 Inlägg
31 mars 2008
Såhär står det ju faktiskt när man ska ladda upp bild:

Motiv
* Personporträtt (dig själv)
* Fordon / Bilmärken (logo)
* EJ moped, A- eller Epa-traktorer
* EJ lättklädda eller provocerande bilder (Varning utdelas om så sker).

Så personporträtt på någon annan än sig själv är alltså EJ tillåtet.
End of discussion som jag ser det.

Intresseklubben
673 Inlägg
31 mars 2008
min är väl inte så lättklädd? smile

/Mvh Andreas

SVK Customs
1 639 Inlägg
31 mars 2008
IMPRAZERN skrev:
min är väl inte så lättklädd? smile

Nej den funkar nog.
Grattis till den lyckade könsoperationen förresten!

10 Inlägg
1 april 2008
Phaetoon skrev:
Iaf, jag tycker att det är helt ok att ha en flickvän på sin avatar. Men att ragga besökare till sin bil genom att ha en utvikningsbrud som avatar tycker jag är fel.

Du är moderator. Du ska säga att man enbart får ha avatarer som överens stämmer med reglerna. wink

alain skrev:
Tjejer som inte ens äger bilen står bredvid halv naken på avtarbild, varför män som äger bilen skulle inte kunna göra likadant, det är bara att vända om pannkaka, många tjejer skulle tycker om ser en man bredvid sin bil i badbyxor eller? cool
Jag tror inte att det är nån skilnad på hur män och kvinnor tänker i detta fall, om det är en sexi man bild eller en sexi kvinna bild, resultat är likadant, man vill se mer. big_smile

Inte alltid. Jag måste säga att jag faktiskt inte alltid tycker att den manliga kroppen är särskilt snygg.
Jag menar, killar är bara till för en sak, möjligtsvis två; att sättas på och kanske för att föra mänskligheten vidare.
Däremot tjejer. RAWR. Jag vet inte vad det är, för mycket porr kanske? Men jag tänder nästan mer på tjejer när dom viker ut sig än killar. Och sen kan det ju vara så att jag är livrädd för killar med för mycket muskler. Lagom är bäst, men finns det några "lagom" killar som viker ut sig? Nej. >_<

Ja. Och allt här ovan ska tas med en nypa salt.
Jag glömde bort att gå till skolan och vaknade klockan två av en jävla lövblåsare. Är fortfarande helt trött. sad

I'm not afraid of standing still
I'm just afraid of being bored
I'm not afraid of speaking my mind

I'm just afraid of being ignored

202 Inlägg
1 april 2008
Bästa vore väl om alla hade en bild på sig själv i avataren.. punkt slut.

392 Inlägg
1 april 2008
" <---- Obs, inte min tjej på avataren, vill bara få mer besökare smile "

Hellre död o begraven, än bög o bedragen!

SVK Customs
1 639 Inlägg
1 april 2008
Eutanasi skrev:
Jag menar, killar är bara till för en sak, möjligtsvis två; att sättas på och kanske för att föra mänskligheten vidare.

Men det är ju exakt vad tjejer också är till för, det är ju i princip enda anledningen till att man överhuvudtaget ens pratar med tjejer hahaha :p

Älska MER!
28 Inlägg
7 april 2008
Finns bara fördelar med att göra det.
Dessutom är hon bra mycket vackrare än vad jag är.. En annan teori är att min bil har så pass liten motor att jag måste kompensera med nånting annat istället^^ Sluta gnäll och fokusera på nånting viktigt istället wink

5 710 Inlägg
7 april 2008
blacken skrev:
Jag gjorde en kompromiss, tog en bild på kissen. cool Hade tjejen förut men det blev en del "missförstånd" då. big_smile

Tack....nu fick jag veta vad det föreställde, skall jag vara ärlig ser det ut som en hög med skit smile
Det är säkert en jättesöt katt i verkligheten wink

MVH Jonas
..............

2 982 Inlägg
7 april 2008
jonTe skrev:
blacken skrev:
Jag gjorde en kompromiss, tog en bild på kissen. cool Hade tjejen förut men det blev en del "missförstånd" då. big_smile

Tack....nu fick jag veta vad det föreställde, skall jag vara ärlig ser det ut som en hög med skit smile
Det är säkert en jättesöt katt i verkligheten wink

haha, ja trodde samma sak första gången. sen när ja kollade närmare så såg jag vad det var smile

Sök