Tycker det är snyggare med roterande ljus (saftblandare) Finns ju sånna rampar med typ två roterande ljus på varje sida... Blir jävligt snyggt och blinkar en massa;)
Jag har en bekant till mig som i vart fall hade 2st beg. till salu. typ nyare modell polis båge fast med orange glas.. Ärligt köpta av ett vakt bolag ... Om det e något intresse så kan du väl pm mig
Tycker det är snyggare med roterande ljus (saftblandare) Finns ju sånna rampar med typ två roterande ljus på varje sida... Blir jävligt snyggt och blinkar en massa;)
Funderat annars på "vanliga" strobe lampor ? Är ju en hel del billigare och lättare att få tag i (Jag vet att du inte frågade efter strobe, tänkte bara tipsa om du inte tänkt på det!?)
det är inte olagligt att ha en orange reflexramp på taket det är inte heller olagligt att ha en blå på taket men där är det förbjudet att använda den en orange får du använda hur mycket du vill räknas som varningsljus
Där visar det hur det ser ut monterat iaf i lysena på min bil, dock lite svårt för kamera mobil att hinna med då det "blixtrar som fortast".
det va nice Men ja vill ju ha en sån dom har på gatebil taxin.. ja vill inte ha en orange vanlig det är inte på jobbar bilen ja ska ha den.. tänkte på skylinen kan va kul o ha på träffar o sånt..
det är inte olagligt att ha en orange reflexramp på taket det är inte heller olagligt att ha en blå på taket men där är det förbjudet att använda den en orange får du använda hur mycket du vill räknas som varningsljus
Du får väl inte använda den hur du vill? Typ i normal trafik och så. Bara om man är stillastående, eller näst intills tillastående då (vägarbetsbilarna rullar ju lite ibland...) Eller? Skulle bli tjurig om alla åkte runt som jävla idioter o blinka
Du får väl inte använda den hur du vill? Typ i normal trafik och så. Bara om man är stillastående, eller näst intills tillastående då (vägarbetsbilarna rullar ju lite ibland...) Eller? Skulle bli tjurig om alla åkte runt som jävla idioter o blinka
näe de har du rätt i men om man göt tex något jobb och åker på vägen sakta så får man ha det gått kurs arbete på väg ^^ dock får man ju inte köra me dom på tex motorvägen eller privat bara för att de är skoj