Hej,,
ironisk synvinkel på det hela Haha....måste väl få blanda in lite komik?
Japs regerar...
Håller me metallica ...har väl ingen betydelse om delarna är dyrare till japsbilarna,
när man inte behöver köpa nårra delar knappt?
Lite äldre Amerikanare e lika utvecklade som äldre volvo ungefär..
stryktåliga kanske ja.. men anledningen till att de måste göra allt 3 gånger så grovt/tungt för att hålla e för att PRECISIONEN är en tredjedel...Vilket vackert ord förresten....
Riktiga hästar då...? Tar soppa som en lastb.. ne ja menar pansarvagn och bluddrar o tuggar...
för dem som inte kan växla e det ju bra att man kan lägga i 4an o starta på den...
ja glömde ju.. de e ju så lata så de sitter attåmat i alla typ...Hmmm Racigt??
De "ickeriktga" japshästarna ligger annat placerade i registret...lite roligare... hört en rally bil låta??v8 bludder? ..Nä justde...
Tysk kvalite...? vad för bil? inte alla hoppas jag= såg en totalfärdig Jetta framför mej när jag hörde det...
körglädje... kanske har aldrig upplevt de av nått tyskt om ja ska va ärlig...
Träig stel hård.. det är en bra beskrivning..säkert hållbara bra bilar, porsce bmw merca .inget annat..
Det här uttrycket... väger som en golf... jaha, senaste "lilla" golfen är stor som en minibuss och väger 1560 kg....
sen har vi alla andra länder som gör fordon me
fiat ford franskt... ne böhöver inte säga mer om dem säkert JÄTTEBRA BILAR DE ME!!?
Har en volvo 740 vinterbil,, värdelös bil, tråkig att köra somnar nästan till ljudet av den trötta 230:n
gillar SAAB MKT mer då,, smaka på de...
Eller så skojar ja bara om allt! Gillar alla bilar lika mkt...
Min riktiga bil mitsu Galant gti som jag kör sommar me ska monteras turboagg på nu...
Lancer evo+ allt annat japs Regerar!!
//