precis som att jag inte gillar volvo.. No hard feelings alla tycker inte lika okey vissa stylade volvos är skitsnygga kan jag ju lägga till. men dem flesta gillar jag inte så är det bara
All tillgänglig fakta talar för att de Japanska bilarna har bäst kvallitet och är de mest pålitliga. Och det faktum att de japanska sportbilarna har satt trenden för hur ungdomars bilintresse ser ut stör inte mig ett dugg hehe... Visste ju redan innan F&F vågen att riskokare är bäst alla kategorier
Senast redigerat av mrcelica (31 december 2005)
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Vist finns det många go japanska sportbilar. Men titta på alla de andra hur mycket till bil är det i dem. Jovisst de har 4 hjul och en motor som tar de framåt men det är också allt.
Vist finns det många go japanska sportbilar. Men titta på alla de andra hur mycket till bil är det i dem. Jovisst de har 4 hjul och en motor som tar de framåt men det är också allt.
Hm, vilka tänker du på då ? Lexus ? Eller kanske nya Yaris med 5 stjärnor i NCAP ? Givetvis med knä airbag, antisladd och gardiner fram o bak som standard, en småbil lika krocksäker som tex en 9-3...
Du kan väll inte påstå att Saab är mer bil än en japasnk familjebil i samma prisklass ? Om Japsbilar inte vore mycket till bil så är det ju konstigt att tex världens näst största biltillverkare (snart #1) tillverkar fler bilar per vecka än vad Saab och Volvo gör på 2 år....
Senast redigerat av mrcelica (31 december 2005)
Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....