Jag tycker att du klä in allt i högtalar tyg (: De går att sträcka lite. Jag klädde in min bas och golvet i ett i bilen. blev faktist bra. Så jag kan ta en bild om du vill se hur det blev?
Ja gärna
Rquired skrev:
orginal dimljus, vita rektangulära sidoblinkers och två kromade pipor bak, snälla!
Bagaget blir ju kanon!
Angående dimljusen så har jag aldrig riktigt gillat orginal, jag skulle gärna vilja ha några som är rättså mörka eftersom det passar in till resten utav bilen. Orginal är väldigt ljusa tycker jag. Hade ju hoppats att dessa blåa skulle vara lite mörkare men ack så fel jag hade^^
Vet du vart man kan få tag i vita rektangulära sidoblinkers som passar? Skulle vara mycket snyggare helt klart! Två kromade pipor där bak skulle vara riktigt nice, får ta o låna någon svets och göra ett försök
Jag köpte på ljudbutiken här i gävle. Men han säljer mds grejor. Jag tror jag betala typ 100 kr/m och tå var de 120 - 130 cm bred och så andvände jag spraylim för textil. Men sånt ska dom väl ha om ni har nå mds säljare nära er.
Jag köpte på ljudbutiken här i gävle. Men han säljer mds grejor. Jag tror jag betala typ 100 kr/m och tå var de 120 - 130 cm bred och så andvände jag spraylim för textil. Men sånt ska dom väl ha om ni har nå mds säljare nära er.
Okej, borde finnas någon mds affär i Göteborg tycker jag. Annars så finns det ju högtalarmatta på biltema, den borde ju fungera. Ska åka och kolla på det nästa vecka.
Okej, borde finnas någon mds affär i Göteborg tycker jag. Annars så finns det ju högtalarmatta på biltema, den borde ju fungera. Ska åka och kolla på det nästa vecka.
Okej. jag köpte 2m till min bil men jag andvände säkert bara 1m måtta lite i din bil vad du tror att du behöver så kan jag kolla hur mycket jag har kvar så kanske vi kan göra upp nå om du vill ha de som jag har kvar då.
Okej. jag köpte 2m till min bil men jag andvände säkert bara 1m måtta lite i din bil vad du tror att du behöver så kan jag kolla hur mycket jag har kvar så kanske vi kan göra upp nå om du vill ha de som jag har kvar då.
Ska kolla upp det.
SoNic- skrev:
gti ftw!!! Fan va glad man blir när man ser detta! btw kolla INTE in min det är en skam! haha lycka till nu
Ja det är alltid kul med gti projekt och tyvärr så blir jag nog tvungen att kolla in din haha^^
Biten som jag hade kvar var typ 1m x 1.45m. den var bredare än vad jag trodde den är lite sne skuren så den är typ 1.05m på ena sidan och den andra sidan är den typ 0.95m.
MDS finns vid olskroken, Norra Gubberogatan närmare bestämt
Biten som jag hade kvar var typ 1m x 1.45m. den var bredare än vad jag trodde den är lite sne skuren så den är typ 1.05m på ena sidan och den andra sidan är den typ 0.95m.
Jag var ute och mätte lite och det kommer inte att räcka till hela. För hela bottenplattan plus slutstegshållare ska kläs + "locket". Men tack ändå!
-Michael skrev:
Olssonz skrev:
Juhlin_ skrev:
MDS finns vid olskroken, Norra Gubberogatan närmare bestämt
Trevligt projekt, alltid kul med lite udda bilar
Okej, får ta o kika in där ifall det på biltema inte skulle falla mig i smaken.
Idag så hade limmet torkat på "locket" så nu har jag monterat det också Tyvärr så blev det inte som planerat. Jag hade tänkt att hela konstruktionen skulle sitta 1-2cm ifrån ryggstödet med samma lutning. Som ni kan se på bilden nedan så gjorde den det. Men locket sitter ca 5cm längre in mot mitten utav ryggstödet och det va inte helt slätt och därför sitter den nu utan mellanrum. Därför ser den raka skärningen längst ner lite konstig ut tyvärr.
Här kommer bilderna från idag:
Nu blir det nog inget mer gjort på bilen denna veckan, men nästa vecka har jag planerat att klä in slutstegshållaren.