Var till garaget idag .. skulle grejja lite med min 200sx , sätta i batteriet och få den körklar osv.. så möts jag av en uppbruten garageport , Först så hoppas jag att dom inte rört min bil eftersom det är lång garagelänga med många bilar. men upptäcker väldigt fort allt dom gjort , KLIPPT sönder passagerar dörren med PLÅTSAX och dragit ur låskolven , vilka jävla hjärndöda personer det finns? Varför inte bara smasha rutan och öppna dörren , utan nej nej . dom ska krångla och klippa sönder hela dörrjäveln , plus att dom slagit bucklor i bilen , repat hela sidan , och slagit av alla hjulbultar runt om på bilen och brutit upp bakluckan utan att ta med sig nått???!!!!??! ... blir så jävla LESS , Vad finns det för jävla idioter som rör sig här ute igentligen.. Ser det här som REN SKADEGÖRELSE eller att dom eventuellt blivit skrämda av nått. Och det jävligaste är ju att det måste vara nån jag känner eller att nån vet att den står där för det finns många garage längor på området och dom har brutit upp just min. VARFÖR KAN INTE FOLK BARA LÄMNA ANDRAS SAKER IFRED
Om det är nån som SETT eller HÖRT nått , antar att det snackas om sånt här bland folket som gjort det. Rykten brukar ju kunna svischa iväg snabbt till folk. Så om nån får höra nått så tveka inte utan hör av er till mig via mail , om det är nån som ger bra tips som leder till förövaren eller förövarna så kan en summa betalas mot tipset.
Neeej men fy faan vad tråkigt! Usch, jag ryser när jag tänker på det... Hoppas verkligen att du får reda på vem som gjorde det. Fråga runt bland de du känner så kanske dom kan lura ut i sin tur.. Usch.. Jävla folk det finns.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Jag har en aning om vem det kan vara faktist.. Som vet vart bilen står och allt. Och den här personen är känd för liknande brott som stöld på bilar förr , vet vad han gjort tidigare i sitt liv. Vi har varit osams i några veckor nu så jag skulle fan inte förvåna mig om det är den personen.. dock så blir det jävligt svårt att bevisa och man vill ju inte komma med såna anklagelser till såna här personer. Då kan saker bli värre.
Ja det är väl nån jäkel som är avundsjuk eller nått. har ingen aning om varför nån skulle vilja göra så här.. om det är den personen jag tänker på så skulle jag som sagt inte förvåna mig.. men det behöver ju inte vara han för det , kan lika gärna vara nån som är avundsjuk
Blir så jävla less på folk som vill förstöra allt man byggt upp , Bilderna är ju långt ifrån uppdaterade , har jobbat mycket på inredningen osv.. och nu är fan inte bilen snygg längre ser ut som en jävla folkrace bil..
det är säkert nån som är avis å dig bara....men vad fan skulle en anna göra nå sånt så blir det väll att man slår ut rutor och skär sönder däck....standardvandalisering
Har kollat runt lite nu , inte bara jag som blivit drabbad , Även andra bilar i samma garage länga har blivit utsatt för stöldförsök och sabotage... en av grannarna hade sett 2 personer ena i 40 års åldern och andra runt 30 som höll till där med kombi och bil släp. Så när grannen sprang ut så hoppa dom in i bilen och åkte med en jävla fart , han hann ta regnr och allt. och enligt polisen så är det regnr på en stulen bil som dom drog släpet med.
detta är en av anledningarna till att jag inte lägger upp någon bil/projekt på garaget. det sprids fort och dom vet exakt vad som finns i bilen , därmed lättare att planera vad dom ska sno