4648
Sök

Spänning i vänsterben

40 Inlägg
31 mars 2008
Trådstartare
Tjena!

Så som topic säger har ni haft spänningar/små kramp i i vänsterben sedan ni gick över till automat. Jag har fått detta gör ont nåt så in i hel****.  Så om någon känner igen sig ge mig gärna tips på att få det sluta.

Har haft manuelllåda dom senaste årern eller nja alltid, tills nu som jag gick över till automat.

1 353 Inlägg
1 april 2008
man vänjer sig efter ett tag smile

There's no replacement for displacement

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
1 april 2008
Du kanske tänker så mycket på att du inte ska använda vänster ben så att du sitter och spänner dig? =P

Bara att slappna av och njuta av din automat smile

I do it my way

452 Inlägg
1 april 2008
hmm .. har du bara spänningar när du sitter i bilen??
Att köra automat är super skönt och min nästa bruksbil kommer
med all säkerhet vara en automatare!

Om det är konstant värk även till vardags och du har spänningar
i benet. Typ från rumpa och bak så kan det vara ischias eller något liknande.
Jag hade malande värk på baksida lår och ner i vaden och fick först en diagnos
att jag hade fått ischias. Detta ändrades sen till att mina kotor inte var helt 100%.
Tillägga att jag har en gammal ryggskada sedan 2005 ...

Iaf . har du konstant värk så besök din husläkare för närmre titt på detta.
Har du bara det när du kör bil så veti fean .. då är det något skumt ..
Då får du nog checka med husläkaren endå .. för hur har det annars funkat
när du t.ex kört på motorvägen? Kanske lekt Terminator och haft 24000 växlar
på bilen, i filmen hade dom en väldans massa på crossen som john connor kör som ung tongue

chip!

40 Inlägg
1 april 2008
Trådstartare
nja konstant spänning/värk är det ju inte. Ska förklara lite mer nu skrev detta igår och vart lite på lyran då=)  jo det kommer lite då och då dock inte så ofta när jag sitter i bilen utan mer till vardags, och det spänner just nere vid knät själva lårmuskeln.  Jo ska ta detta med min husläkare om det inte blir bättre inom kort. Detta var bara en tanke som slog mig i går kväll. Att det kanske har något att göra med att man har bytt till automat.

Och ja det är grymt skönt med automat ska nog aldrig mer köpa en manuell låda.

Muttley
1 april 2008
har du någon i släkten som har reumatism eller liknande? har man reumatism kan du få så sjuka spänningar i musklerna så att du inte kan röra på dig.

känner igen de du säger att ibland kommer sådan värkar. dock när jag väl får de så kan jag inte röra mig alls utan måste spänna benet helt för att de inte ska göra så ont.
sjukt jobbigt när man sitter i trångt baksäter eller ligger och tittar på tv :S   sist de händer låg jag i soffan och titta på film och de började spänna i benet så sjukt mycket hehe.

ps har troligen inget med din automatlåda att göra wink
Senast redigerat av tkd_rille (1 april 2008)

Sök