Von-Aron skrev:
skit fin verkligen!
sengstr skrev:
ser mycket roligare ut under huven nu
CarpeDiem skrev:
Mkt bra jobbat
//CarpeDiem
Timmyboy skrev:
jäkla fint
Tack så mycket!
Jag ska montera någon form av diskret belysning som lyser upp motorn när jag öppnar huven. Detta vore dessutom riktigt praktiskt när jag ska fylla på spolarvätska mitt i natten
Edge skrev:
Fint att se lite bilder och uppdateringar här igen, det är alltid välkommet!
Gjorde gott att få lite färg under huven och gömma bort lite sladdar, tummen upp!
Sen så har du lyckats bra med garaget också, ett garaget skall vara ett garage och inte en sopstation som tyvärr många har där hemma. Hehe
Tackar! Tyvärr måste jag dit med några nya sladdar, men dessa ska jag se till att dölja ordentligt.
Garaget blev mycket trevligare. Till våren ska jag måla om golvet igen, färgen tog nämligen slut när jag gjorde det sist
Dessvärre har det inte blivit så mycket mekande i garaget i vinter. På grund av ekonomiska skäl valde jag till slut att inte köpa nya vinterdäck till bilen. 17-tummare kostar en del och jag var utan jobb ett tag. Nu är jag dock tillbaka på fötter igen och jag har börjat fixa med lite detaljer i bilen
Tweak skrev:
Har du några speciella planer för den där extramotorn, eller ska den bara få stå i garaget och glänsa?
Som det ser ut nu har jag inga planer för den. Något som förstås vore intressant är ju att se hur mycket överladd min motor klarar av innan den ger vika, samt i så fall vad det är som ger vika först
Seth skrev:
Blir bara finare o finare. Bara undrar. Vilka bakljusen har du på nu igen?
Tackar så mycket!
Nu är mina favoriter monterade igen. Jag vet inte om jag nämnde det tidigare, men en lysdiod var trasig när jag fick hem lysena från USA. Innan vintern öppnade jag baklyset och bytte ut den trasiga lysdioden mot en ny från ELFA. Dessa baklysen är nu monterade:
_Fredrik skrev:
Läst igenom hela din tråd nu och kan inte säga annat än att jag är DJUPT imponerad!
Sällan man ser en så noggrannt stylad och genomtänkt bil
Alla detaljer osv, verkligen riktigt snyggt
Kommer fortsätta kika in här, önskar dig fortsatt lycka till med projektet!
Härligt att höra
Jag funderar på att slänga ihop en projekt-hemsida för att få lite mer struktur i mina uppdateringar. Det är ganska rörigt i den här tråden, måste jag säga
Vad har hänt på sistone? Inte speciellt mycket, faktiskt, men jag har fått hem kandidat nummer 1 av backkamerorna. Denna kostade mig ungefär 250kr inklusive frakt, så jag blev väldigt förvånad när den visade sig fungera så pass bra som den gör. Duger den inte har jag redan sett ut en annan kamera som jag vet fungerar perfekt, den kostar dock en smula mer.
Här är min nuvarande kamera:
Jag har börjat rita upp någon form av kåpa för kameran, mellan regskyltslysena i bakluckan.
Igår testade jag för första gången att klä in ett par grejer i 3M di-noc "kolfiber"-film. Det var förvånansvärt lätt och jag tycker personligen mer om detta "dry carbon"-utseende än klarlackad äkta vara.
Bilder på grejerna monterade kommer senare