Det vart inte mycket gjort nu i helgen heller, mycket annat man fick hålla på med, sen åkte jag ju upp till Söderhamn på lördagen också, och kom hem sent så det blev inget gjort där.
Men jag hann iallafall skrapa lim från det fäste som släppte då jag skulle försöka passa in fronten riktigt, även det som vart kvar på fronten, började även rycka i det andra fästet, och det satt som berg, men ville vara säker på att det skulle sitta lika bra som det fäste som lossnade skulle göra så jag pillade med det i ungefär 1 timme:P Sedan skrapa lite mer lim. Tillslut så limmade jag om dom på ett lite bättre sätt och skrapade upp ytan med lite grövre papper på fästena och plastade även fast dom litegran.
Här var det limmat på nytt, ursäkta för en suddig bildOch plastade även lite gran, inte överdrivet mycket men det ska fan inte kunnat släppa nu.Passade även på att ändra dom liite då de var liite ojämt där dom mötte framskärmen. Så nu tror jag det ska bli jättebra:)
Sedan fixade jag också bogserhålet på fronten, la igen det med matta och polyester, sedan vart det glasfiberspackel och ett lager finspackel på det. Men jag tror jag ska lägga på ett litet lager finspackel till.
Vackert från baksidan:)Framsidan.Och färdigt efter spackel.Sedan så skulle ju jag försöka fixa två till fästen, men det tyckte jag var väldans svårt och verkade lite trökigt, så det orkade jag inte:P Men man måste väl ta tag i det, kanske börjar med det imorgon efter jobbet:)
Jag väntar ju även på paket nu med Vinge, bakrute vinge, ögonlock och vita sidoblinkers som jag kommer provmontera, och då blir det lite roliga bilder, för då kan man se hur bilen kommer börja se ut.
MVH Matte!