26 juli 2008
Trådstartare
_Widde_ , kul att du engegerar dig och frågar och tycker till! Yes, lister lackas i bilens färgar, det är dom redan förutom dom två smålisterna som håller i sidoblinkersen, då jag helt glömde bort dom när han lackade bilen och alla spoilers och tillbehör:P.
Nu är det så att jag råkade böja en list lite för mycket så lacken skrynklade sig lite, för den hade ju inte precis härdat ännu:P Så lackeraren får lacka om den och lacka dom två små också.
Sedan har jag vita sidoblinkers, inte klarglas för det "finns" inga som passar, men vita.
Jag har ju en baklucke vinge som är färdiglackad och klar som han lackade samtidigt, men jag har börjat komma in på samma spår som dig nu! Jag tror jag helt enkelt SKITER i den vingen, säljer den helt enkelt, för den är så förbannat ren och snygg utan den, visst, lite sportigare och fränare med den på, men nej. Eller jo kanske, haha Nej jag kan inte bestämma mig riktigt! Ska ta bilder med den ditlagd och utan, så kan ni alla som läser detta få skriva vad ni tycker:)
Yes, jag kommer säkert glida till en OSC träff med den:)
MVH Matte!
Senast redigerat av Spawner (26 juli 2008)
Calibra Turbo 4x4