Hur har ni fått veta om ni kommit med?Jag har inte fått nått svar än...så det verkar vara kört tyvärr :(Min bil kanske inte platsar på en sån sån tillställning!
Hur fungerar sådana här utställningar egentligen? Jag har blivit "utvald" för den här träffen, men jag har aldrig varit på någon ordentligen utställning förut.
Delas bilarna in i olika klasser? Hur många då, i så fall?
Nu kliar det verkligen i mekarfingrarna. Någon mer lattjo lösning hoppas jag hinna med innan träffen.
hur många skåningar ska dit ?. hoppas man inte är den enda, skulle vara kul att veta hur ni löser distansen och tiden liksom ? funderar på att sova nånstans? kankse resa i grupp ?
Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!
hur många skåningar ska dit ?. hoppas man inte är den enda, skulle vara kul att veta hur ni löser distansen och tiden liksom ? funderar på att sova nånstans? kankse resa i grupp ?
jag tänkte ställa samma fråga jag blev oxå uttagen men får se om bitchen e hel tills dess annars blir d bye bye men om allt går som planerat vilka fler skåningar ska dit??
en gång Corrado alltid Corrado ;) www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.