2392
Sök

SonyEricsson vs Nokia !!!

Inläggskritiker
990 Inlägg
19 maj 2008
Haft både nokia och ericsson har nokia nu och kommer fortsätta med det. Aldrig haft något strul med mina nokior förutom en vafan den nu hette i N serien, den lagga liksom. annars funkat b ra

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

9 108 Inlägg
19 maj 2008
Jag är kär i min Nokia N95.

www.n95an.se <-- Efter lite surfning där och bland alla program/spel/applikationer det tipsas om så har man tamejfan allt!!!!

denna bilden (och alla andra bilder på min vita) är förresten tagen med mobilen: http://www.garaget.org/show_ext.php?car … age=863107

956 Inlägg
19 maj 2008
HAr haft massor med både se och nokia..inte nån av dom som vart särskilt bra faktiskt..
Just nu har jag en k 850 i..HAft det sen i februari..vart in på lagning 2 ggr..Fick en ny nu i fredags.Får se hur länge den håller..
Bästa telefon jag haft är en samsung nånting...funkat klockrent..

eldus veldus

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
19 maj 2008
Kopierat från mobil.se
"Storstadsbor har Sony Ericsson, småstadsbor Nokia"

Jag har haft nokia, samsung och sonyericsson..

I mitt tycke vinner sonyericsson tack vare batteritiden.
Samsung var bäst på att sms'a.
Nokian har väll det mesta men är aningen dyr mot dom andra? Känns iaf som samma kvalite som alla andra.

Edit... det var lite svårt att förstå men nu hoppas jag det ska vara lättare.
Senast redigerat av Tribbe (19 maj 2008)

304 Inlägg
20 maj 2008
Har alltid haft ericsson/sony ericsson. Försökt lära mig att använda en nokia men har aldrig lyckats pga för lite tålamod så jag får väl fortsätta med se resten av livet smile

stray dog
197 Inlägg
20 maj 2008
Allmänt
Ämnet är fritt i princip så länge det hålls inom ramarna motorfordon och inte passar in i någon av de övriga kategorierna.

Haha Gotta love the rules in this joint. Vissa gånger är det hårt som FAN med vad som skrivs i trådarna och speciellt i rubriken. Och ibland så görs ingenting. wink
Senast redigerat av H3r0 (20 maj 2008)

......... att jag ens orkar bry mig......

3 235 Inlägg
20 maj 2008
Väldigt mycket fel på SE telefoner.
Jobbade i en elektronikbutik i Oslo, och där hade vi många reklamationer på SE, VÄLDIGT många...

Nästan aldrig på Nokia.

Snackade med folk på elverkstan, och de verkligen hatar SE...sad

9 108 Inlägg
20 maj 2008
H3r0 skrev:
Allmänt
Ämnet är fritt i princip så länge det hålls inom ramarna motorfordon och inte passar in i någon av de övriga kategorierna.

Haha Gotta love the rules in this joint. Vissa gånger är det hårt som FAN med vad som skrivs i trådarna och speciellt i rubriken. Och ibland så görs ingenting. wink

Ja där sa du något det har vi missat helt, jag flyttar.

Använd gärna rapportera-knappen när ni ser liknande missar istället för att gnälla wink

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
20 maj 2008
Har haft en hel del SE telefoner tidigare men så lyckades jag komma över en N95 till vrakpris för ca ett år sen så gjorde mig av med allt annat då. Men måste säga att jag aldrig har vart så missnöjd med en telefon som jag är med N95an! Visst, kameran är grym och slide funktionen är frän. Men batteritiden är ju under all kritik, telefonen startar om sig själv i tid och otid och hänger sig lite när den vill, och ljudet när man lyssnar på musik är allt annat än kraftfullt oavsett hur man ställer EQ och andra ljudinställningar. Sen så är ju kvaliten inte den bästa häller, glappar åt alla ledder tror jag, och då har jag änåd varit väldigt försiktig men den! Sen så känns menyerna lite ologiska, dock inte lika ologiska som i tex Samsungs telefoner. Nej tacka vet jag SE! Nokia var bra förut men nu tror jag dom har gjort mer avancerade telefoner än dom klarar av. Längtar till Iphone eller HTCs Touch Diamond kommer ut!
Senast redigerat av ChriZtoffer (20 maj 2008)

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

Student
96 Inlägg
20 maj 2008
K610i är gratis om man binder abonumang, inte dyr annars heller. Väldigt bra kvalitet har slängt min i väggen i ett och ett halvt är nu och den funkar felfritt fortfarande. har inte det där lilla extra men va f*n skit samma:)

ne men gud, här luktar ju kiss

375 Inlägg
25 maj 2008
Jag funderar på om jag sk byta men vet inte vilken? Står mellan SE k850i eller Nokia N82 vilken är bäst?

7 120 Inlägg
25 maj 2008
Håller helt med MilleN, Nokia N95 is the shit! smile

2 123 Inlägg
25 maj 2008
Aerodynamik skrev:

Men du har väl bara ett paket fiskgrattäng och inte en N95 ? wink

1 Inlägg
25 maj 2008
Helt klart NOKIA !
SE kan man aldrig lita på. Nästan alla jag känner som har SE har haft den inne på lagning eller slängt den åt helvete..
Själv kör jag på N95, den fungerar klockrent!

375 Inlägg
25 maj 2008
N95 den är inte klumpig då?

7 120 Inlägg
25 maj 2008
Fredrik.Gustavsson skrev:
Aerodynamik skrev:

Jag har både och nuförtiden lol

Emelie_244 skrev:

Nej för fan, jag tycker den ligger skönt i handen. Mycket bättre än alla såna där tunna mobiler man bara tappar hela tiden roll

375 Inlägg
25 maj 2008
Aerodynamik skrev:
Fredrik.Gustavsson skrev:
Aerodynamik skrev:

Jag har både och nuförtiden lol

Emelie_244 skrev:

Nej för fan, jag tycker den ligger skönt i handen. Mycket bättre än alla såna där tunna mobiler man bara tappar hela tiden roll

Okej smile Ja jag får fundera på detta tills imorn nu då smile

304 Inlägg
25 maj 2008
Har nu för första gången lyckats använda en nokia. 6120 classic med symbian.. blev helt kär i den!

Bredbands Tekniker
176 Inlägg
25 maj 2008
Kör med Nokia jag med..en N95!big_smile

Hade en SE 850i innan..är mer nöjd med Nokian!!

Det med att Nokia har dålig batteritid hade jag med problem med i början men efter att ha uppdaterat den på Nokias hemsida fnkar den perfekt!!

Smärta är skönt, tills det gör ont.!!
Att jämföra en Volvo med en Saab är som att jämföra en kontainer och ett jaktplan...

375 Inlägg
25 maj 2008
Roadkiller skrev:
Kör med Nokia jag med..en N95!big_smile

Hade en SE 850i innan..är mer nöjd med Nokian!!

Det med att Nokia har dålig batteritid hade jag med problem med i början men efter att ha uppdaterat den på Nokias hemsida fnkar den perfekt!!

Jag har den SE k810i nu.. Den har BARA krånglatr för mej nätan så känner att jag vill ha en annan..

Sök