Tjena!, Någon här som skulle kunna göra om min bil lite? Skulle vilja se hur den ser ut med vita fälgar samt vita lister runt om( de som är svarta nu ).
Tjena!, Någon här som skulle kunna göra om min bil lite? Skulle vilja se hur den ser ut med vita fälgar samt vita lister runt om( de som är svarta nu ).
Jag vill ha ett hällsjöstyling kjolpaket på..och takvingen..och toonat i fram..och lite mer sänkt i fram så den inte ser så zigenarsänkt ut..och extremevingen, eller org vingen spelar ingen roll !
Skulle vara grymt snällt !! ska nämligen köpa det, så jag vill veta hur det kommer se ut på ett ungefär
Och inget skit så som i min andra tråd
Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
Hellu! Någon som skulle kunna tänka sig fixa lite på min bil? Skulle vilja se den med andra fälgar, sänkt, tonade rutor samt evo vinge. Behöver inte ändra färg lr nått "överdrivet" Har dock ingen vidare bra bild men tacksam för vad som blir Tack på förhand Mvh// bihl
Hellu! Någon som skulle kunna tänka sig fixa lite på min bil? Skulle vilja se den med andra fälgar, sänkt, tonade rutor samt evo vinge. Behöver inte ändra färg lr nått "överdrivet" Har dock ingen vidare bra bild men tacksam för vad som blir Tack på förhand Mvh// bihl
Bättre bild önskas. Gjorde en modd, men tröttnade så jag slängde den modden.