Här kommer nästa projekt.Om nån vänlig själ kan göra samma/lika Minés dekaler på min så vore det tacksamt.Ni får använda den bild ni tycker är lättast att hålla på med på min sida.
jag skulle vilja att någon gjorde om min bil med titan färgade comet fälgar,R front och sänka den en aning=), skulle vara mycket tacksam om någon gjorde de. Mvh Tim
Någon här som skulle vilja styla bilen på mitt projekt med att tona rutorna lätt. Och och lackera fälgarna vita. och en liten vinge på. skulle varit hemskt snällt så man vet om det är något att satsa på adda gärna min msn robban_p1w3x@hotmail.com tack på förhand.
Skulle någon villa photoshoppa min bubbla? Skulle villa veta hur den skulle se ut i candy blue Här är några bilder.. Färgen något i stil som på den här sidans "Candy blue violet" http://www.nettimaalikauppa.fi/epages/S … /aa4613-04
ska lackera om denna pärlan igen:P blev inte nöjd med resultatet, skulle vilja veta hur den ser ut sänkt och full tonad och i 2 "färgad" svart där uppe och antinge kawa grön där nere elle pippi gult? är det nått som har så stor lust att hjälpa mig, tänkte lakera om den nu i vinter så vill inte ångra mig en gång till:D tacksam för svar:D
Någon här som skulle vilja styla bilen på mitt projekt med att tona rutorna lätt. Och och lackera fälgarna vita. och en liten vinge på. skulle varit hemskt snällt så man vet om det är något att satsa på adda gärna min msn robban_p1w3x@hotmail.com tack på förhand.
Hej!
Trodde först att du ville ha volvon moddad, tills jag såg i ett annat forum, att det gällde en Honda. Upplösningen på bilden är kass = kass modd.
Hej!
Trodde först att du ville ha volvon moddad, tills jag såg i ett annat forum, att det gällde en Honda. Upplösningen på bilden är kass = kass modd.