tänkte om nån vill greja lite:) planerna för denna är att övre delen av bilen ska vara svart och nedre delen vit. de svart ska börja på mitten av dörren. och resten vitt då. om de finns tid kan ni ju prova å ta bredarna svarta å se hur de går ihop me de vita eller om dom ska vara svarta. tack på förhand:D
Skulle någon kunna ta och modda på ett par ace dino fälgar på min peugeot, 16 tums! Skulle också vilja ha en sänkning, tona bakrutorna och ett par röda ögonlock! Tack på förhand!
Skulle någon kunna ta och modda på ett par ace dino fälgar på min peugeot, 16 tums! Skulle också vilja ha en sänkning, tona bakrutorna och ett par röda ögonlock! Tack på förhand!
Ser kanske lite skum ut på vissa ställen men men..
Ser kanske lite skum ut på vissa ställen men men..
ngn som kan hjälpa mig kanske? vill ha instrumentpanelen lackad i silver om det går att fixa? hade ingen super bild men lånar en av Millen;) http://www.garaget.org/?car=61516&image=559452 gärna den bilden:)
tack på förhand
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...
Någon som har lust att modifiera min (troligtvis) blivande golf II ? skulle vilja ha hjälp av någon photoshop-kunnig. Det som jag vill ha gjort är att tona rutorna och ett vitt VW-märke i bakrutan. PM:a mig om du är intresserad. får ju inte lägga upp bilar på garaget som inte är ens egna.. så pm:a mig så skickar jag min msn-adress!
ngn som kan hjälpa mig kanske? vill ha instrumentpanelen lackad i silver om det går att fixa? hade ingen super bild men lånar en av Millen;) http://www.garaget.org/?car=61516&image=559452 gärna den bilden:)
tack på förhand
Tyvärr, den blev grå dassig. Nån annan får modda den ist..
hej är det någon som kan hjälpa mig med min redan moddade bild... jag vill ha texten på snedden istället prova er fram viket som e snyggast... när den e klar vill jag ha en separat bild på när grillen är gul med... tack på förhand
Kan ni Photoshoppa dom här bilderna åt mig så att lacken blir orange, gärna lite olika nyanser å både solida och metalic. Går det att trixa lite med fälgarna också?
Nån som skulle kunna fixa så den här blev vinröd metallic med en vit rand på sidan?? Och ett par fina fälgar som passar bilen utan att den sticker ut för mkt