OK då provar jag här då nån som vill photpshoppa min lilla bil?? tänkte mest på lite klarare färger och bakgrund iallafall?? nån som orkar och vill och kan??
släng iväg ett gb eller nått om nån vill göra nå kul med denna
släng iväg ett gb eller nått om nån vill göra nå kul med denna
någon som (vill kan) göra om min volvo 740 i denna svarta färg? har tyvärr jävligt dåliga bilder men det finns väl ett par miljoner bilder på 740s som man kan låna! (annars tag från min sida)
(gärna) om det går 8" breddade plåt fälgar med guld centrum och silver på allt annat. lacken nyansen färgen från civicen. grönt neon. tonade rutor bak+fram. sänka så fälgarna slickar skärm kanten. =låg ++++ det ni tycker är snyggt. (ska nämligen lämna bort bilen den 25 på lack. och skulle vilja ha en uppfattning hur den kommer att se ut se ut. tack på för hand för hjälpen. =plus i kanten+++++
någon som (vill kan) göra om min volvo 740 i denna svarta färg?
Här ännu en så kallad snabb custom, snabb å snabb, tog la nån timma.
Jo jag hittade banne mig inga breddade plåtisar i rätt vinkel så det fick bli en aning modifierade American Racing fälgar i svart och chrome. Kom på nu att du ville ha guldisar, men jag gör inte om den nu igen, du får vänta kanske gör jag en ny modd till dig idag/senare..
Jo jag hittade banne mig inga breddade plåtisar i rätt vinkel så det fick bli en aning modifierade American Racing fälgar i svart och chrome. Kom på nu att du ville ha guldisar, men jag gör inte om den nu igen, du får vänta kanske gör jag en ny modd till dig idag/senare..
Jag funderar på att lacka fälgarna på golfen vita, men skulle gärna vilja få en bild av hur det kan se ut, så därför undrar ja om det finns någon vänlig själ som skulle kunna fixa vita fälgar på min golf i PS.
Finns det någon som kan montera Foose Nitrous Grey fälgar på min Olds? Bilder på bilen finns på min sida och bilder på fälgarna kan man låna här: http://www.garaget.org/?car=80866
"'Cause tramps like us, baby we were born to run" - Springsteen