Ja visst skulle det vara snyggt, men tror inte jusst dom fälgarna jag har skulle passa i vitt. Ja hade tänkt mig ungefär dom bbs fälgarna, finns väl massa liknande såna men, prova med dom:)
Ja visst skulle det vara snyggt, men tror inte jusst dom fälgarna jag har skulle passa i vitt. Ja hade tänkt mig ungefär dom bbs fälgarna, finns väl massa liknande såna men, prova med dom:)
Provar med vanliga först..du får säga till om du vill ha dom i vita med
ingen som orkar ta sig tid och bara sätta dit en liten större vinge på min S14? skrev ett tidigare inlägg, men det är väl ingen som kollar bakåt i denna tråd, så vill höra en gång till, antingen så kan ni kolla bak i denna tråd för bild på vingen eller så finns den i mitt galleri, men jag tror ej den vinkeln på vingen passar in på nån av mina bilder, så ni kan la ta en annan liknande vinge, spelar ingen större roll vilken, bara den är lite högre å vit.. ska helst se realistiskt ut
Nu har jag börjat bygga på min bil igen! Ta vilken bild ni vill! Men jag skulle vilja se den med evo sparco stolar (röda) Svart huv, ögonlock, vita blinkers. rejält sänkt! med vita compomotive MO fälgar! Sen har jag även börjat svetsa bur. om någon kan göra de lite fint!