Morsning! Nu handlar det inte om en bil utan en motorcykel. Jag har precis beställt en uppsättning kåpor att köra på bana med, dock var det ingen toppkåpa med. Nu undrar jag om någon skulle kunna hjälpa mig med att photoshoppa dom efter en idé som har kläckts. Färgerna ska vara svart och matt-rosa. Toppkåpan måste vara svart eftersom det är orginalfärgen, sedan får resten vara matt-rosa om man vill det, hade varit kul om man kan få dit en My Little Pony dekal, regnbåge eller rent av en pony. Får ni dit texten: My Little Pony Racing vore det också kul.
Här är en bild ni kanske kan använda, bästa jag hittade:
Toppkåpan måste vara svart eftersom det är orginalfärgen, sedan får resten vara matt-rosa om man vill det, hade varit kul om man kan få dit en My Little Pony dekal, regnbåge eller rent av en pony. Får ni dit texten: My Little Pony Racing vore det också kul.
Jag vet inte om jag fattade lite fel, men det blev nått kreativt i alla fall..
Toppkåpan måste vara svart eftersom det är orginalfärgen, sedan får resten vara matt-rosa om man vill det, hade varit kul om man kan få dit en My Little Pony dekal, regnbåge eller rent av en pony. Får ni dit texten: My Little Pony Racing vore det också kul.
Jag vet inte om jag fattade lite fel, men det blev nått kreativt i alla fall..