Hejsan! Vore sjukt tacksam om någon kunde göra om taket på min bil till kolfiber i PS, är inte så pass kunnig själv än. Ta valfri bild från garaget! Tack på förhand!
Hejsan! Vore sjukt tacksam om någon kunde göra om taket på min bil till kolfiber i PS, är inte så pass kunnig själv än. Ta valfri bild från garaget! Tack på förhand!
Du har två bilar, vilken av dom ska ha kolfiber?
Ja det ska vara en riktig pråm med stora fenor och mycke KRROOOOMM!!
Captain Slow is the man!
Tjenare! Någon som skulle kunna modda på ett par 18" R-fälgar på min bil? Och ett par breddade 940-plåtisar? Står mellan dom två par fälgarna att införskaffa och jag vet inte vilket av dom:/
Bild finns på min avatar, det verkade inte fungera att ladda upp nu:O
Har någon här lust att göra om dekoren på min bil? Ska vara rött och gärna lite racinginspireratsamt en röd kant på fälgarna, dock ej svarta med röd kant utan endast röd kant.
Har någon här lust att göra om dekoren på min bil? Ska vara rött och gärna lite racinginspireratsamt en röd kant på fälgarna, dock ej svarta med röd kant utan endast röd kant.
Försökte få till nåt roligt utöver men antingen gick det inte eller så kom man inte på något =/
Tack, har fått precis samma gensvar från annat håll, dvs samma dekor men i rött. Kom igen nu, har sett att det finns folk som verkligen kan detta med PS. Ni har fria händer och blir det något ballt så kan det även mycket väl bli verklighet av det.
hejsan neos34.. för länge sen hjälpte du mej med min bil och nu e d dax att lacka bilen så jag undrar ifall du vet färgkoden här e bilden i alla fall... vill veta koden på den guldia färg om du nu vet..
Tjoo!! Någon vänlig själ som vill göra följande saker med min bil?
Lägga igen handtagen bak, fixa så att färgen inte är så matt, ta bort listerna, 18 tum fälgar och en clean sänkning ocg får ju inte glöma tona bakrutorna!