Okej, de kan ja la fixa också, "läppen" hur menar du då? typ kanten längst ner man ser på bild 1? Läppen svart, mer toning och nå mer?
me läppen menar jag den lilla biten som sitter längst ner på bakkjolen i mitten! sitter en liten skåra, den och den undre delen! kan du ordna lite mörkare strålkaste oxå? tänkte dra en mörk strålkastar film över dom på vintern! något som går att fixa på bild?
tack 2-D! Ble ju skitbra! ble nog lite missförstånd med bakkjloen, de e bata en liten bit i mitten som ska va svart! men jag ska använda fantasin så slipper du jobba som en tok! Grymmt bra jobbat och super snaällt av dig! tusen tack!
heej!! jag behöver råååd!!!! jag ska lacka om min 200sx nu. har grymt svårt att bestämma färg... funderar på "lilablå" ett tag.. lr vit pearl????? skulle va GRYMT tacksam om någon kunde lägga ner lite tid i photoshoppa åt mig! //johan
heej!! jag behöver råååd!!!! jag ska lacka om min 200sx nu. har grymt svårt att bestämma färg... funderar på "lilablå" ett tag.. lr vit pearl????? skulle va GRYMT tacksam om någon kunde lägga ner lite tid i photoshoppa åt mig! //johan
Hej vill ha hjälp att visualisera en liten ide jag har, inget nytt men jag gillar temat.. Vill ha bilen matt svart utom dörrarna som ska va helvita allt glas röktonat aven lyktor. fälgarna matt svart.kan man ta dekaler från den riktiga bilen och lägga på min ?? isåfall jätte gärna,, isperation[/URL/[url=http://forumbilder.se]
Finns det någon som kan göra om min bil i ps. skulle vilja ha en del tips på vad jag kan göra med den och så tyvärr vet jag inte hur man lägger upp bilder här men bilder finns på min sida www.garaget.org/zerox1