ja ju mörkare färg desto mer noga är det med underarbetet. eftersom det är rätt stora ytor så är ett tips att slipa bilen med en handjuckad långslip. då har du mest kontroll på vad du gör. använd nå´t bra spackel som inte sjunker.
Okey, det ser lite billigt ut. Men jag orkar inte göra sådana modds längre, men gjorde ett undantag idag.
Please, ni som vill ha fälgar på moddade på era bil bilder. Ge oss moddister namnet på fälgarna så kan vi leta upp bilder på fälgar i rätt vinkel direkt..............................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Please, ni som vill ha fälgar på moddade på era bil bilder. Ge oss moddister namnet på fälgarna så kan vi leta upp bilder på fälgar i rätt vinkel direkt.........!!!!!!!!!!
ja ju mörkare färg desto mer noga är det med underarbetet. eftersom det är rätt stora ytor så är ett tips att slipa bilen med en handjuckad långslip. då har du mest kontroll på vad du gör. använd nå´t bra spackel som inte sjunker.
Jo det är väl så, den ser ju ganska rak ut nu, men nu är den ju matt i lacken å så.. drar man på den blank svart nu så är den väl säkert lite vågig här å var.. Har samma spackel som dom använder på bilmetro här, så det borde vara bra..
Okey, det ser lite billigt ut. Men jag orkar inte göra sådana modds längre, men gjorde ett undantag idag.
Please, ni som vill ha fälgar på moddade på era bil bilder. Ge oss moddister namnet på fälgarna så kan vi leta upp bilder på fälgar i rätt vinkel direkt..............................................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har suttit ett tag å dreglat över denna grymma kärran ett tag, blev lite nyfiken på hur min cab skulle se ut om man gjorde något liknande med stripningen. Men grundfärgen på caben ska fortfarande vara röd då.
Jo men vafan de bästa jag får ut av iPhone.. Orkar inte lägga alla mina pengar på systemkamera när jag behöver fälgar och e utan jobb just nu... Vad kostar en systemkamera? En billig? Du kan inte få bilden lite större?
Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.