Någon som skulle vilja göra om min bil? Har inte kunskapen till det själv, och ni är rent jävliga på det. Recept : Matt svart, 20" Coys (Samma som jag hade på min 69:a dvs C5 modellen) Och sidepipes..
Den var tuff men skulle vara kul och se den utan flaggorna i bakgrunden, typ bilen och nån schysst raceflagga och nån annan font vore as tufft=) tack för hjälpen!!
Någon som skulle vilja göra om min bil? Har inte kunskapen till det själv, och ni är rent jävliga på det. Recept : Matt svart, 20" Coys (Samma som jag hade på min 69:a dvs C5 modellen) Och sidepipes..
http://i49.tinypic.com/2815t6p.jpg Laddade upp via tinypic nu då imageshack ligger nere, vet inte hur länge bilderna står sig där - spara ner bilden snabbt om du vill ha den kvar
Haha.. Tack som fan!
Precis som jag tänkt mig!
Fan va snyggt gjort...
Är det ok om jag använder mig av bilden på min sida?
Senast redigerat av Fredde_Vette (6 december 2012)
http://i49.tinypic.com/2815t6p.jpg Laddade upp via tinypic nu då imageshack ligger nere, vet inte hur länge bilderna står sig där - spara ner bilden snabbt om du vill ha den kvar
den är mer blankgrå än mattsvart
Såg att du svarade på detta inlägg men jag hann inte quota dig förrän du tog bort det, så jag redigerar mitt inlägg istället..
Jag menade verkligen inget illa alltså, tycker bara inte det ser ut som mattsvart, dock har du gjort ett bättre jobb än vad jag har gjort, då jag inte ens orkar eller har lust att ge mig på den modden idag. Men det kommer troligen framöver..
Tjenare! Nån som är intresserad av att göra om min saab lite? Jag vill ha en grill utan det tvärgående "viggenmärket" och kromat nät istället för svart, också skulle jag vilja se hur den skulle se ut med 16" fälgar med en putskant
Tjenare! Nån som är intresserad av att göra om min saab lite? Jag vill ha en grill utan det tvärgående "viggenmärket" och kromat nät istället för svart, också skulle jag vilja se hur den skulle se ut med 16" fälgar med en putskant