Någon som har lust att fixa en golf 3 åt mig? Samma framlycktor som det sitter på min men med original front. En lagom sänkning ( alltså inte skrapa i backen låg), breddade plåtisar, "korg"takräcke med lite bröte i. Svart och rosa färgtema Tack på förhand
Ja jävlar ja du får gärna prova med flera olika färger. Svart bronze osv om du har lust. Ra gärna bort handtag tanklock och lister på dörrar om du har tid. Tack som fan
Ja jävlar ja du får gärna prova med flera olika färger. Svart bronze osv om du har lust. Ra gärna bort handtag tanklock och lister på dörrar om du har tid. Tack som fan
Jag gjorde blått för bilden var sån på dina andra fälgar. Hade sett konstigt ut annars.
Har funderingar kring att byta streetlooken mot offroad istället. Har en fantasi om frontbåge/extraljushållare (suv/Pickup modell och inte enkelrörstump som är bultad i kofångaren) samt en liten höjning
Har tactrix kabel med tillgång till evoscan, ecuflash, s-sport till ralliart -10.
nån som har lust/tid och ork att sänka samt ändra färgen på fälgarna till mörkmörk röd. som vinröd typ? även andra färger vore kul om ni kommer på nå eget tack på förhand!
nån som har lust/tid och ork att sänka samt ändra färgen på fälgarna till mörkmörk röd. som vinröd typ? även andra färger vore kul om ni kommer på nå eget tack på förhand!
Ehm?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.