nån som är sugen på att pyssla in några fetare fälgar på min bil (18" är jag sugen på men vet inte vilken modell)? "lackade" fälgar inte chrome eller silver.
all moddning är självklart välkommen men just fälgar är mest lockande just nu.
kanske någon som vill leka med min Volvo? ni får fria händer.. dock kan det vara en usel kvalité på bilderna.. (inte fullt säker) ..men det kanske ni grejjar ändå
nån som är sugen på att pyssla in några fetare fälgar på min bil (18" är jag sugen på men vet inte vilken modell)? "lackade" fälgar inte chrome eller silver.
Jag håller på å pysslar med din bil. Men har problem med uppladdningen av bilder, så kanske blir urlér ist för bilder. Nåja jag kanske löser det tills i morgon. Ses!!
Om någon känner sig sugen så får dom gärna Photoshopa om mina fälgar (är en effekt lack jag vill pröva på bilen och se hur den ser ut) då fälgarna ska lämmnas in mest troligt nästa vecka på lack,
Gärna med ngn photoshopad bild med fälgarna monterade på bilen och denna lack det vore kanon,
Fälgarna:
Lacken:
Vore evigt tacksam om ngn kunde hjälpa mig
(Om bilderna var dåliga så kan jag fixa bättre bara att PM:a)
Jag håller på å pysslar med din bil. Men har problem med uppladdningen av bilder, så kanske blir urlér ist för bilder. Nåja jag kanske löser det tills i morgon. Ses!!
nice ;D låter riktigt bra det. url eller bild spelar ingen roll för mig