http://www.garaget.org/gallery/archive/61591/162768_hwm0cr.jpg skulle någon kunna göra en sänkning på min bil? funderar nämligen på att göra det till sommaren som kommer. Sänkningen bör inte vara för låg! hoppas någon kan ta på sig jobbet! skulle vara mycket tacksam då!!
bara sänkt
några sanningar som tål att tänkas på:
1.Winning an internet discussion is just like the special olympics, even though you win, you're still a retard.
2.Vi slutar inte leka för att vi blir gamla utan
Vi blir gamla för att vi slutar leka.
Nja, var lite kul men insåg ganska fort att jag inte har ork/vett att lära mig mer än det lilla jag minns från skolan. Fast stylingark lät häftigt. Rubinröd är den men ser lite ljusare ut på bilden här... Är snygg men ju längre jag har bilen ju fler mörkröda Saab:ar ser jag. Trist då man gärna vill vara lite egen. Vart tog alla vita, blå och gröna man såg innan vägen liksom.
Jadu de bruna, De spolades ner i toan eller något, haha. Just ja, den glömde jag. diskret, lätt att missa men inget som skulle landa på min bil på riktigt är jag rädd. Ska jag ha så vill jag ha något stort men inte flames tror jag...
så.. jag kommer göra såhär i förstsättningen för det blir så dålig kvaliten när jag lägger upp dom direkt! ajja.. hoppas de duger
Ruggigt bra gjort, tror du att du kan göra orginal fälgarna svarta oxå? Tänkta eventuellt att lacka dom svarta och ha racedäcken på dom och om det är ok för dig att använda bilden i mina projekttrådar?
Om jag ska vara ärlig så tycker jag faktiskt att det var snyggare utan toning på din bil, masterworks. Men självklart ska du lacka de hjulen du har på ser man ju...
kan man radera sina inlägg vill ta bort den bilden ja gjorde till Masterworks tycker inte den blev bra.. är en annan som gjort hans bil mycket bättre!!!